کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان صورت گرفت:

تجلیل از بازنشستگان اداره ‌کل امور اقتصادی و دارایی و اداره‌ کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد

11 شهريور 1398 ساعت 15:28

مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تقدیر از بازنشستگان این اداره گفت: تقدیر از بازنشستگان ،تقدیر از خدمت صادقانه کسانی است که عمر گرانبهای خود را برای تعالی سازمان و مردم در طبق اخلاص گذاشتند.


مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور غضنفر آرام نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی و جمعی از بازنشستگان این دو اداره کل در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار گردید.
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در این مراسم گفت: بازنشستگی دوران و مرحله ی نوینی از زندگی پس از سالها تلاش و خدمت است که با کوله باری از تجارب ارزشمند، روشنی بخش و هدایتگر مسیر ما برای دستیابی به رشد و توسعه بخشهای مختلف جامعه هستند.
غضنفر آرام افزود: بازنشستگی دوره ای از زندگی است که گریزی از آن نیست و در واقع آغازی دوباره با شیوه های نو و جدید بعد از یک پایان و حضور فیزیکی در محل کار و خدمت است و ما برای طی مسیر و مصون ماندن از خطا و اشتباه به تجربیات گرانبهای بازنشستگان برای خدمت بهتر به جامعه نیاز داریم و این عزیزان نیز همواره بدون هیچ منتی آماده ی انتقال و ارائه ی تجربیات ارزشمند سالها تلاش و زحمت خود به نسل نو و جوان هستند و این ما هستیم که باید با تکریم و حفظ جایگاه، شان و منزلت بازنشستگان، در پی دریافت و استفاده از دانش و تجربیات بازنشستگان برای زندگی بهتر و خدمت رسانی مطلوبتر به جامعه باشیم.
وی بیان داشت: امروزه مشکلات و دغدغه های بازنشستگان بیشتر شده و باید برنامه ریزی و تلاش لازم در راستای حل مشکلات معیشتی این عزیزان صورت گیرد. آرام بیان داشت: کانون بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان به عنوان یک کانون فعال و پرتلاش در راستای حل مشکلات بازنشستگان این ادارات کل  برنامه های بسیار خوبی دارند و ما نیز به عنوان کسانی که در مسند کار هستیم و قطعا روزی این شرایط بازنشستگی را تجربه خواهیم کرد وظیفه داریم به بهترین شکل ممکن از بازنشستگان حمایت کنیم.
آرام افزود: در راستای حل مشکلات معیشتی، مالی و درمانی بازنشستگان اداره کل علاوه بر برنامه های ابلاغی وزارتخانه تا آنجا که بتوانیم از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم کرد و سعی داریم به تقاضاها و درخواستهای این عزیزان تا جائیکه قانون و نیز وضعیت بودجه ای اجازه دهد رسیدگی نمائیم چرا که مشکلات معیشتی الان مهمترین دغدغه ی این عزیزان است و در رابطه با سایر موارد از جمله پپگیری وضعیت درمانی، پرداخت تسهیلات، برنامه های تفریحی، سیاحتی و مسافرتی نیز مسئولان کانون بازنشستگی اداره کل نیز همیشه و همواره توجه و برنامه های خوبی دارند و ما نیز در این راستا از هیچ کوشش و حمایتی فروگذار نخواهیم کرد.
محمدعلی غفاری مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست طی سخنانی کوتاه، بازنشستگان را گنجینه ای از تجارب ارزنده دانست و گفت که تکریم خانواده و بازنشستگان تکریم ارزشهای والای انسانی و اخلاقی است. محمدعلی غفاری به سالها تلاش صادقانه بازنشستگان اشاره کرد و تصریح کرد که استفاده از تجربیات بازنشستگان راهگشای کار کارشناسان و مدیران جوان است.
وی به وجود روایات زیاد در زمینه تکریم خانواده و مقام پدر و مادر اشاره کرد وگفت که تقدیر از بازنشستگان ،تقدیر از خدمت صادقانه کسانی است که عمر گرانبهای خود را برای تعالی سازمان و مردم در طبق اخلاص گذاشتند.
 در این نشست همچنین محمد رضایی راد مسئول کانون و محمدرحیم نعمتی کارشناس امور رفاهی این کانون نیز در سخنانی به بیان مسائل و مشکلات این کانون و بازنشستگان این ادارات و اهم اقدامات و برنامه های این کانون پرداختند و در پایان این مراسم از 35 بازنشسته اداره کل امور اقتصادی و دارایی و 33 بازنشسته اداره کل امور مالیاتی با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.
 


کد مطلب: 412369

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412369/2/تجلیل-بازنشستگان-اداره-کل-امور-اقتصادی-دارایی-اداره-کل-مالیاتی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1