تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۱۲۳۶۹
به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان صورت گرفت:

تجلیل از بازنشستگان اداره ‌کل امور اقتصادی و دارایی و اداره‌ کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور غضنفر آرام نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی و جمعی از بازنشستگان این دو اداره کل در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار گردید.
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در این مراسم گفت: بازنشستگی دوران و مرحله ی نوینی از زندگی پس از سالها تلاش و خدمت است که با کوله باری از تجارب ارزشمند، روشنی بخش و هدایتگر مسیر ما برای دستیابی به رشد و توسعه بخشهای مختلف جامعه هستند.
غضنفر آرام افزود: بازنشستگی دوره ای از زندگی است که گریزی از آن نیست و در واقع آغازی دوباره با شیوه های نو و جدید بعد از یک پایان و حضور فیزیکی در محل کار و خدمت است و ما برای طی مسیر و مصون ماندن از خطا و اشتباه به تجربیات گرانبهای بازنشستگان برای خدمت بهتر به جامعه نیاز داریم و این عزیزان نیز همواره بدون هیچ منتی آماده ی انتقال و ارائه ی تجربیات ارزشمند سالها تلاش و زحمت خود به نسل نو و جوان هستند و این ما هستیم که باید با تکریم و حفظ جایگاه، شان و منزلت بازنشستگان، در پی دریافت و استفاده از دانش و تجربیات بازنشستگان برای زندگی بهتر و خدمت رسانی مطلوبتر به جامعه باشیم.
وی بیان داشت: امروزه مشکلات و دغدغه های بازنشستگان بیشتر شده و باید برنامه ریزی و تلاش لازم در راستای حل مشکلات معیشتی این عزیزان صورت گیرد. آرام بیان داشت: کانون بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان به عنوان یک کانون فعال و پرتلاش در راستای حل مشکلات بازنشستگان این ادارات کل  برنامه های بسیار خوبی دارند و ما نیز به عنوان کسانی که در مسند کار هستیم و قطعا روزی این شرایط بازنشستگی را تجربه خواهیم کرد وظیفه داریم به بهترین شکل ممکن از بازنشستگان حمایت کنیم.
آرام افزود: در راستای حل مشکلات معیشتی، مالی و درمانی بازنشستگان اداره کل علاوه بر برنامه های ابلاغی وزارتخانه تا آنجا که بتوانیم از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم کرد و سعی داریم به تقاضاها و درخواستهای این عزیزان تا جائیکه قانون و نیز وضعیت بودجه ای اجازه دهد رسیدگی نمائیم چرا که مشکلات معیشتی الان مهمترین دغدغه ی این عزیزان است و در رابطه با سایر موارد از جمله پپگیری وضعیت درمانی، پرداخت تسهیلات، برنامه های تفریحی، سیاحتی و مسافرتی نیز مسئولان کانون بازنشستگی اداره کل نیز همیشه و همواره توجه و برنامه های خوبی دارند و ما نیز در این راستا از هیچ کوشش و حمایتی فروگذار نخواهیم کرد.
محمدعلی غفاری مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست طی سخنانی کوتاه، بازنشستگان را گنجینه ای از تجارب ارزنده دانست و گفت که تکریم خانواده و بازنشستگان تکریم ارزشهای والای انسانی و اخلاقی است. محمدعلی غفاری به سالها تلاش صادقانه بازنشستگان اشاره کرد و تصریح کرد که استفاده از تجربیات بازنشستگان راهگشای کار کارشناسان و مدیران جوان است.
وی به وجود روایات زیاد در زمینه تکریم خانواده و مقام پدر و مادر اشاره کرد وگفت که تقدیر از بازنشستگان ،تقدیر از خدمت صادقانه کسانی است که عمر گرانبهای خود را برای تعالی سازمان و مردم در طبق اخلاص گذاشتند.
 در این نشست همچنین محمد رضایی راد مسئول کانون و محمدرحیم نعمتی کارشناس امور رفاهی این کانون نیز در سخنانی به بیان مسائل و مشکلات این کانون و بازنشستگان این ادارات و اهم اقدامات و برنامه های این کانون پرداختند و در پایان این مراسم از 35 بازنشسته اداره کل امور اقتصادی و دارایی و 33 بازنشسته اداره کل امور مالیاتی با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1