کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سبز شدن تیر چراغ برق در دیوار خانه‌ی شهروند گچسارانی/ ساخت و سازهای خلاف قاعده / تصاویر

7 مرداد 1398 ساعت 11:05

در یکی از خیابان‌های کارکنان شهر گچساران ساخت و سازی صورت گرفته که تیر برق در حیاط این منزل مسکونی سبز شده است.


رعایت اصول شهرسازی در ساخت و ساز ها جزو موارد قانون است. با این حال گاها ساخت و سازهایی صورت می‌گیرد که از چشم دستگاه‌های ذیربط به دور می‌ماند.
یکی از مواردی که بسیار دیده می‌شود تبدیل پیاده روهای جلوی درب منازل به باغچه است که البته اگر چنین فضاهایی با رسیدگی شهرداری درخت کاری شود و با هدف زیباسازی جلوی درب منازل طراحی یکدستی در کوچه‌ها ایجاد شود، فضای زیبایی به کوچه و خیابان می‌بخشد.
با این حال بنابر این گزارش در یکی از خیابان‌های کارکنان شمالی در یکی از ساخت و سازهایی که به تازگی انجام گرفته با توجه به اینکه حریم منازل در یک ردیف و منظم باید باشد، این ساخت و ساز حدود یک متر نسبت به دیگر منازل پیشروی داشته به گونه‌ای که تیر چراغ برق در دیوار حیاط این منزل قرار گرفته است و لازم است مسئولان زیربط و علی الخصوص شهرداری بر این مورد و موارد مشابه نظارت کنند.
اما چندی پیش نیز یکی از ساکنان همین محله از یک ساخت و ساز خبر داد. بر اساس این گزارش؛ پس از اینکه شهرداری زمینه‌های ایجاد بلوار پناهپوری را فراهم کرد، فردی بخشی از جایی که جاده رفت و آمد بوده را دیوار کشیده و ادعای مالکیت بر این زمین دارد. که پس از بررسی و پرس و جو از شهردار، شهردار این ملک را شخصی اعلام کرد. حال یا تغییر کاربری صورت گرفته است یا اینکه شهرداری ملک شخصی را اشتباهاً جاده ساخته است، در تصویر انتهای این جاده که وارد این ساخت و ساز و دیوارکشی شده، مشخص است.
 


کد مطلب: 411453

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411453/2/سبز-شدن-تیر-چراغ-برق-دیوار-خانه-ی-شهروند-گچسارانی-ساخت-سازهای-خلاف-قاعده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1