تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۱۱۴۵۳
کبنا گزارش می‌دهد

سبز شدن تیر چراغ برق در دیوار خانه‌ی شهروند گچسارانی/ ساخت و سازهای خلاف قاعده / تصاویر

۱
کبنا ؛رعایت اصول شهرسازی در ساخت و ساز ها جزو موارد قانون است. با این حال گاها ساخت و سازهایی صورت می‌گیرد که از چشم دستگاه‌های ذیربط به دور می‌ماند.
یکی از مواردی که بسیار دیده می‌شود تبدیل پیاده روهای جلوی درب منازل به باغچه است که البته اگر چنین فضاهایی با رسیدگی شهرداری درخت کاری شود و با هدف زیباسازی جلوی درب منازل طراحی یکدستی در کوچه‌ها ایجاد شود، فضای زیبایی به کوچه و خیابان می‌بخشد.
با این حال بنابر این گزارش در یکی از خیابان‌های کارکنان شمالی در یکی از ساخت و سازهایی که به تازگی انجام گرفته با توجه به اینکه حریم منازل در یک ردیف و منظم باید باشد، این ساخت و ساز حدود یک متر نسبت به دیگر منازل پیشروی داشته به گونه‌ای که تیر چراغ برق در دیوار حیاط این منزل قرار گرفته است و لازم است مسئولان زیربط و علی الخصوص شهرداری بر این مورد و موارد مشابه نظارت کنند.
اما چندی پیش نیز یکی از ساکنان همین محله از یک ساخت و ساز خبر داد. بر اساس این گزارش؛ پس از اینکه شهرداری زمینه‌های ایجاد بلوار پناهپوری را فراهم کرد، فردی بخشی از جایی که جاده رفت و آمد بوده را دیوار کشیده و ادعای مالکیت بر این زمین دارد. که پس از بررسی و پرس و جو از شهردار، شهردار این ملک را شخصی اعلام کرد. حال یا تغییر کاربری صورت گرفته است یا اینکه شهرداری ملک شخصی را اشتباهاً جاده ساخته است، در تصویر انتهای این جاده که وارد این ساخت و ساز و دیوارکشی شده، مشخص است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نظارتی نیست هرکی به هرکی یه عده گردن کلفت پارتی دار جدیدا خیابانهای اصلی وفرعی را تصاحب می کنند وحتی جاهایی که قرار بوده فضای سبز بشه رو با رشوه وزد وبند گرفتن وخانه ساختن که علاوه بر عدم رعایت حق مردم اون منطقه که استفاده از یه مکان تفریحی رو گرفتن باعث بسته شدن اون فضا و به هم ریختن بافت شهری شدن
رادک
Iran, Islamic Republic of
کجایی مهندس قاطع ومدبر جناب اقای زینلزاده ،تا به این وضعیت اسف بار پایان بدهید.
از نزدیکان مالک
Iran, Islamic Republic of
این جوی آب و تیر برق اشتباها توی زمین مالک رد شده. در گذشته. وگرنه تطبق طرح تفصیلی و سند مالکیت ساختمان اجرا شده
Iran, Islamic Republic of
در بلوار.... هرچه تازه به دوران رسیده که باپول حاصل از خلاف وقاچاق کالابه نان ونوایی رسیده انداقدام به خریدودادن رشوههایی کردندوچندین وچندقواره زمین راصاحب شدند.هیچکس هم کاری ندارد.چون طرف پارتی دارد .
کشف حقیقت
Iran, Islamic Republic of
چطور تمام خانه های هم ردیف آن خانه دریک راستا هستند فقط این اومده جلو به طوری که کاملا واضح است که با بقیه هماهنگی نداره بعد می فرمایند اشتباهی جدول و تیر برق افتاده تو حیاط
انصاری دهتینی
Iran, Islamic Republic of
حالاقدرزینلزاده رومیفهمیم.هرکسی بادوتانامه ادعای زمین میکنه کجایی آقای زینلزاده که دنیاروسرزمین خوارها خراب میکردی.یادت بخیر
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1