کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راهپیمایی روز قدس در دهدشت برگزار شد؛

خرامین: اگر در سوریه نجنگیم در بازار برده فروشان داعش معامله می‌شوید

10 خرداد 1398 ساعت 19:30

علی خرامین با بیان اینکه آقایان وسوسه‌گر داخلی یک گروه ساده و گروهی دیگر فریب خورده‌اند، ادامه داد: سلبریتی‌هایی که می‌گویند چرا در سوریه می‌جنگید به شما عرض کنم اگر در سوریه نجنگیم باید شما در بازار برده فروشان داعش معامله شوید.


بنا بر این گزارش، در آخرین جمعه از ماه رمضان و همزمان با سراسر کشور مردم دهدشت در راهپیمایی روز قدس شرکت و با ملت مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.
مردم روزه‌دار در حالی که پلاکاردهایی با مضامین«مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،«فلسطین تنها نیست»،«مرگ بر آل سعود» در دست داشتند انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل را فریاد زدند.
شیرعلی خرامین عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: برخی تصور می‌کنند روز قدس تشریفاتی و دور هم جمع شدن است در حالی که روز قدس یک ایدئولوژی و یک مکتب رهایی بخش است.
 استاد دانشگاه گفت: مگر می‌شود مسلمان باشی اما به دستور صریح اسلام که می‌فرماید «کلکم راع و کلکم مسؤول عن رعیه» توجه نکنیم؟ کدام مسلمانان می‌تواند ساکت و خنثی بنشیند؟ این اسلام سعودی است که به فکر مسلمانان نیست و خنثی است.
 وی ادامه داد: مگر می‌شود شیعه علی (ع) تماشاگر نابودی فلسطین و یمن و لبنان باشد؟ این دین نیست.
 خرامین با بیان اینکه روز قدس یک تفکر و یک ایدئولوژی به نام شیعه علی و به نام اسلام ناب است، افزود: روز قدس روز احیای اسلام است.
وی تصریح کرد: دامنه روز قدس مسجدالاقصی و نوار غزه و.. نیست بلکه روز قدس یک نهضت، یک اندیشه و باور است.
 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بهانه است که می‌گویند اگر ما از اسرائیل دست بکشیم ما را رها می‌کنند، دروغ شعارشان است اینها با مکتب ما کار دارند.
  وی با بیان اینکه آقایان وسوسه‌گر داخلی یک گروه ساده و گروهی دیگر فریب خورده‌اند، ادامه داد: سلبریتی‌هایی که می‌گویند چرا در سوریه می‌جنگید به شما عرض کنم اگر در سوریه نجنگیم باید شما در بازار برده فروشان داعش معامله شوید.
 خرامین افزود: کسانی که ادعای دروغین می‌کنند اگر صدای باروت بیاید پیدایشان نمی‌شود.
 وی با بیان اینکه روز قدس روز مکتب الهی است، تصریح کرد: برای دفاع از مظلومان در تبعیت از علی‌بن ابیطالب با ظالمان می‌جنگیم.
 این فعال سیاسی با اشاره به تحریم‌های امریکا و بررسی شرایط منطقه گفت: امریکا و متحدانش در برابر محور مقاومت شکست خورده‌اند و سیاست‌های آن‌ها راه به جایی نخواهد برد.
 خرامین با بیان اینکه بنا به گفته ترامپ و اعتراف دیگر سردمداران امریکا، داعش مولود خود آن‌هاست ادامه داد: کشورهای مرتجع عرب باید قدردان نیروی قدس سپاه باشند.

گزارش فارس از راهپیمایی روز جهانی قدس در دهدشت|فیلم














 


کد مطلب: 410023

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410023/2/خرامین-اگر-سوریه-نجنگیم-بازار-برده-فروشان-داعش-معامله-می-شوید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1