تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۱۰۰۲۳
راهپیمایی روز قدس در دهدشت برگزار شد؛

خرامین: اگر در سوریه نجنگیم در بازار برده فروشان داعش معامله می‌شوید

۰
کبنا ؛
بنا بر این گزارش، در آخرین جمعه از ماه رمضان و همزمان با سراسر کشور مردم دهدشت در راهپیمایی روز قدس شرکت و با ملت مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.
مردم روزه‌دار در حالی که پلاکاردهایی با مضامین«مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،«فلسطین تنها نیست»،«مرگ بر آل سعود» در دست داشتند انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل را فریاد زدند.
شیرعلی خرامین عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: برخی تصور می‌کنند روز قدس تشریفاتی و دور هم جمع شدن است در حالی که روز قدس یک ایدئولوژی و یک مکتب رهایی بخش است.
 استاد دانشگاه گفت: مگر می‌شود مسلمان باشی اما به دستور صریح اسلام که می‌فرماید «کلکم راع و کلکم مسؤول عن رعیه» توجه نکنیم؟ کدام مسلمانان می‌تواند ساکت و خنثی بنشیند؟ این اسلام سعودی است که به فکر مسلمانان نیست و خنثی است.
 وی ادامه داد: مگر می‌شود شیعه علی (ع) تماشاگر نابودی فلسطین و یمن و لبنان باشد؟ این دین نیست.
 خرامین با بیان اینکه روز قدس یک تفکر و یک ایدئولوژی به نام شیعه علی و به نام اسلام ناب است، افزود: روز قدس روز احیای اسلام است.
وی تصریح کرد: دامنه روز قدس مسجدالاقصی و نوار غزه و.. نیست بلکه روز قدس یک نهضت، یک اندیشه و باور است.
 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بهانه است که می‌گویند اگر ما از اسرائیل دست بکشیم ما را رها می‌کنند، دروغ شعارشان است اینها با مکتب ما کار دارند.
  وی با بیان اینکه آقایان وسوسه‌گر داخلی یک گروه ساده و گروهی دیگر فریب خورده‌اند، ادامه داد: سلبریتی‌هایی که می‌گویند چرا در سوریه می‌جنگید به شما عرض کنم اگر در سوریه نجنگیم باید شما در بازار برده فروشان داعش معامله شوید.
 خرامین افزود: کسانی که ادعای دروغین می‌کنند اگر صدای باروت بیاید پیدایشان نمی‌شود.
 وی با بیان اینکه روز قدس روز مکتب الهی است، تصریح کرد: برای دفاع از مظلومان در تبعیت از علی‌بن ابیطالب با ظالمان می‌جنگیم.
 این فعال سیاسی با اشاره به تحریم‌های امریکا و بررسی شرایط منطقه گفت: امریکا و متحدانش در برابر محور مقاومت شکست خورده‌اند و سیاست‌های آن‌ها راه به جایی نخواهد برد.
 خرامین با بیان اینکه بنا به گفته ترامپ و اعتراف دیگر سردمداران امریکا، داعش مولود خود آن‌هاست ادامه داد: کشورهای مرتجع عرب باید قدردان نیروی قدس سپاه باشند.

گزارش فارس از راهپیمایی روز جهانی قدس در دهدشت|فیلم














 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با پول خودشان اگر بهت میدن لرو وازشون دفاع کن ولی با پول مردم که نمیشود خرج کرد وبعد هم اعراب درکنار هم ومخالف ما حرکت کنند محمود عباس ودولت خودگردان افطاری را با اسراعیلیها میخورد خودشان به خودشان خیانت میکنند تا خودشان وحدت نکنند جلوی اسرائیل پیروز نمیشوند
فامیل
Iran, Islamic Republic of
جناب خرامین
تفاوت طالبان با القاعده و داعش در چیست؟!
به نظر بنده هر سه یکی است
نظر جنابعالی رو نمی دانم!
پس لطفاً به شعور مردم توهین نکنید
واقعیت بر ملاست
احمد
Iran, Islamic Republic of
حرف چرا میزنی، برادر
منتوتل
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیرعلی
سلام بر علیشیر
سید احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد فرهیخته درود بر مرد شجاع و باایمان دکتر خرامین عزیز احسنت. یادت میاد در عراق حرم قمر منیر بنی هاشم بعد از نماز جماعت ظهر فصل تابستان بهمراه سردار عزیز واهبی آن استاد دانشگاه عراقی از شما سئوال کرد که تعجب می کنم مگر اساتید دانشگاه های ایران هم می آیند زیارت که ایشان را سریع بجا وکارشناسی شده با جوابتان قانع کردی اساتید دانشگاه های ما باید مثل استاد خرامین باشند ما که به وجود امثال حضرتعالی افتخار می کنیم اجرکم عندالله
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد جسارتا عرض داشتم خود شما چرا تشریف نبردی سوریه بجنگید و یا از فرزندان ویستگان درجه یک شما کسی در سوریه جنگیده و مجروح یا شهید شده است؟
r
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزاگرنیاز شد حتما حضورپیدامی کنند ،همانطوری که درجنگ 8ساله حضورپیداکردند والبته فراموش نکن ،جنگی که امروزه هست ؛جنگ نرمه که خیلی ازروشنفکران وتحصیلکردها آن راباخته اند .جناب دکتر پای اعتقاداتش بوده وهست .
حسین
Iran, Islamic Republic of
حیف دکتری .
علیار
Iran, Islamic Republic of
راس میگه انقدر .م که به خونمون تشنه اند
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس روز قدس را تشریفات ندونست و هیچ زمانی کسی دشمن را سبک نشمرد ولی شما که دم به اصولگرایی می زنید برای بقاء وماندن خود در عرصه سیاست و .. دست به هر کاری میزنید چه بسا فردا همین ها برادران عزیز شما بشوند چرا شما ها که ادعا دارید هیچ جای جنگ حضور ندارید در هیچ جنگی هم حضور ندارید.اعتقادی شما. در زمان دفاع مقدس هم مخالف جنگ بود در انقلاب اسلامی محلی از اعراب نداشت ان زمان روزنامه رسالت شما جنگ ودفاع مقدس را تختئه می کرد همان گروهها حالا شدند سر دمدار انقلاب تمام کسانی که در زمان جنگ در اروپا دنبال تحصیل ..بودند اصولگرای انقلابی خودشان را جا زدند وامروز دوباره هی جنگ افروزی می کنید که چنگ ودندان شما در سرگرم کردن مردم به جنگ تیزتر شود برای بیت المال اگر اینطوری که شما میفرمایید البته دشمنی تعارف که ندارد داعش شوخی بردار نیست ولی شما ها وارد این کارزار ودفاع نمیشوید شما درو از میدان پر فن هستید ای کاش این مردم. دنیا پرست بودند دفاع نمی کردند ببینم این تریبونها حرفی برای گفتن داشتند این تریبونها. بگذارید این تریبونها بدست مردمی بیفتد که غیرت وشهامت حضور در میادین سخت را دارند از این بنی حرفها ما زیاد داشته ایم صاحبان انقلاب خانواده معظم شهداست نه شماها که ب. به این منزل ومقصود رسیدید
انصاف
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از این نوشته تو از چه خبر داری اقای دکتر مانند خیلی ها که برای خدا رفتند جبهه وهیچ ادعای ندارند بیشتر شب ها از عوارض مواد شیمیایی که در بدن داره تا صبح می ناله برای هر کلمه ات در برابر خدا باید پاسخ گو باشی
Iran, Islamic Republic of
درود بر علیشیر
دنا اورمزد
Iran, Islamic Republic of
بسیار بی ربط و غیر مرتبط است
مگر ما ایرانیها کوبالی سوریه یا مزارشریف افغانستان هستیم که مانند برده با ما برخورد شود ؟؟؟؟؟؟؟ ما ایرانی و یک کشور مقتدر هستیم
واقعا برای ایشان متاسفم ...... کاش کمی پخته تر و درست تر حرف میزدند
یسشثقص
Iran, Islamic Republic of
علی شیر جان نا سلامتی استاد دانشگاه هستی
حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
تفاوت شما با ما همین طرز فکر کردن لست که شما مانند یک آدم عام وبیخبر از مسائل صحبت میکنید ونیاز دارید که با این حرکت دیدی شوید واحتمالا هم پستی بگیرید این حرف دل شما نیست .ما را با سوریه وفلسطین مقایسه میکنی درصورتیکه ایران ابرقدرت وامپراتور دنیا بود چهارتا داعشی را در مرزها یک ساعته نابود میکنیم نازنیست که بروی درسوریه شاید در آنجا انسان بیگناهی کشته شود مسئولیت آن به عهده کیست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1