کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین رونمایی از دستگاه «اندوسکوپی» درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت مطرح شد

هاشمی‌پور: امکانات بیمارستان دهدشت جوابگوی مردم نیست / راه‌اندازی رشته‌‌های پزشکی در دانشگاه آزاد دهدشت (+ تصاویر )

8 ارديبهشت 1398 ساعت 22:05

هاشمی پور در آئین رونمایی از دستگاه آندوسکوپی درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت، گفت: با توجه به گستردگی حوزه انتخابیه امکانات بیمارستان دهدشت جوابگو نیست و باید بیمارستان 92 تختخوابی به کمک بخش خصوصی هر چه سریعتر احداث و راه‌اندازی شود، باید تلاش کنیم تعداد تخت‌های بیمارستانی در دهدشت از 240 به 500 برسد.


نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: 85 میلیارد ریال تجهیزات از محل اعتبارات سازمان برای درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت خریداری شد.
عدل هاشمی پور در آیین رونمایی از این تجهیزات در درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت اظهار کرد: در این راستا یک دستگاه اتوانالایزر برای بخش ازمایشگاه به قیمت چهار میلیارد و 500 و یک دستگاه آندوسکوپی به قیمت چهار میلیارد ریال خریداری و نصب شد.
وی با اشاره به ارائه خدمات تأمین اجتماعی به جمعیت 250 هزار نفری شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده تصریح کرد: احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در اولویت خواهد بود، با احداث بیمارستان تأمین اجتماعی هزینه‌های درمانی در سطح شهرستان کاهش چشمگیری خواهد یافت.
هاشمی پور گفت: با توجه به گستردگی حوزه انتخابیه امکانات بیمارستان دهدشت جوابگو نیست و باید بیمارستان 92 تختخوابی به کمک بخش خصوصی هر چه سریعتر احداث و راه‌اندازی شود، باید تلاش کنیم تعداد تخت‌های بیمارستانی در دهدشت از 240 به 500 برسد.
 نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: در یک سال اخیر 200 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان کهگیلویه نصب شد.
هاشمی پور مطرح کرد: این تجهیزات با همکاری خیرین، مسئولان وزارت کشور و دانشگاه علوم پزشکی استان تأمین شده است.
وی بیان کرد: خریداری دستگاه سی تی اسکن و خرید 6 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی از مهم‌ترین این تجهیزات است.
هاشمی پور در مورد نصب دستگاه‌های پیشرفته اعمال جراحی، گفت: با نصب و راه اندازی دستگاه فیکوی چشم پزشکی و دستگاه لاپراسکوپی گام مهمی برای انجام اعمال جراحی در شهرستان کهگیلویه برداشته شد.
وی تصریح کرد: با نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز، تصفیه خانه صنعتی و دستگاه امحا زباله پیشرفته در حوزه‌های بهداشتی و سلامت گام‌های اساسی نیز برداشته شد.
هاشمی پور عنوان کرد: در سفر وزیر اسبق دکتر هاشمی به استان نیز 11 مصوبه برای حوزه انتخابیه مصوب شد.
هاشمی پور اخذ مجوز بیمارستان 92 تختخوابی دهدشت، تخصیص 150 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز بیمارستان بهمئی، پذیرش دانشجو و راه اندازی رشته‌های پرستاری، مامایی و بهداشت در دانشگاه آزاد دهدشت، پرداخت مطالبات معوق پزشکان، پرستاران، بازنشستگان و عوامل شبکه بهداشت و درمان، اخذ مجوز پایگاه انتقال خون دهدشت و تأمین اعتبار لازم برای مرمت و احداث منازل مسکونی پزشکان را از مهم‌ترین مصوبات سفر وزیر اعلام کرد.
رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت نیز در این آیین تصریح کرد: روزانه این درمانگاه در بخش‌های مختلف به بیش از یک هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.
مهناز اردشیرپناه تصریح کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت در بخش‌های مختلف آزمایشگاه، دندانپزشکی، سونوگرافی و پزشک تخصصی و عمومی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد متخصصان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است عنوان کرد: 2 متخصص اطفال، 2 متخصص زنان و زایمان، یک متخصص کلیه و مجاری ادرای، یک متخصص اعصاب و روان و یک متخصص رادیولوژی خانم به بیماران خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
اردشیرپناه عنوان کرد: در سال جدید توسعه فضای فیزیکی درمانگاه در بخش درمان جهت رفاه بیمه شدگان با هزینه‌ی افزون بر 6 میلیارد ریال نیز انجام شد.
علاوه بر درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت بیمارستان 220 تختخوابی امام خمینی دهدشت، 14 مرکز بهداشتی و درمانی، 78 خانه بهداشت روستایی و 10 پایگاه سلامت شهری در سطح شهرستان کهگیلویه خدمات مختلفی را به متقاضیان ارائه می‌دهند.
 


کد مطلب: 409145

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409145/2/هاشمی-پور-امکانات-بیمارستان-دهدشت-جوابگوی-مردم-نیست-راه-اندازی-رشته-های-پزشکی-دانشگاه-آزاد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1