تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۴۰۹۱۴۵
در آئین رونمایی از دستگاه «اندوسکوپی» درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت مطرح شد

هاشمی‌پور: امکانات بیمارستان دهدشت جوابگوی مردم نیست / راه‌اندازی رشته‌‌های پزشکی در دانشگاه آزاد دهدشت (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: 85 میلیارد ریال تجهیزات از محل اعتبارات سازمان برای درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت خریداری شد.
عدل هاشمی پور در آیین رونمایی از این تجهیزات در درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت اظهار کرد: در این راستا یک دستگاه اتوانالایزر برای بخش ازمایشگاه به قیمت چهار میلیارد و 500 و یک دستگاه آندوسکوپی به قیمت چهار میلیارد ریال خریداری و نصب شد.
وی با اشاره به ارائه خدمات تأمین اجتماعی به جمعیت 250 هزار نفری شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده تصریح کرد: احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در اولویت خواهد بود، با احداث بیمارستان تأمین اجتماعی هزینه‌های درمانی در سطح شهرستان کاهش چشمگیری خواهد یافت.
هاشمی پور گفت: با توجه به گستردگی حوزه انتخابیه امکانات بیمارستان دهدشت جوابگو نیست و باید بیمارستان 92 تختخوابی به کمک بخش خصوصی هر چه سریعتر احداث و راه‌اندازی شود، باید تلاش کنیم تعداد تخت‌های بیمارستانی در دهدشت از 240 به 500 برسد.
 نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: در یک سال اخیر 200 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان کهگیلویه نصب شد.
هاشمی پور مطرح کرد: این تجهیزات با همکاری خیرین، مسئولان وزارت کشور و دانشگاه علوم پزشکی استان تأمین شده است.
وی بیان کرد: خریداری دستگاه سی تی اسکن و خرید 6 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی از مهم‌ترین این تجهیزات است.
هاشمی پور در مورد نصب دستگاه‌های پیشرفته اعمال جراحی، گفت: با نصب و راه اندازی دستگاه فیکوی چشم پزشکی و دستگاه لاپراسکوپی گام مهمی برای انجام اعمال جراحی در شهرستان کهگیلویه برداشته شد.
وی تصریح کرد: با نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز، تصفیه خانه صنعتی و دستگاه امحا زباله پیشرفته در حوزه‌های بهداشتی و سلامت گام‌های اساسی نیز برداشته شد.
هاشمی پور عنوان کرد: در سفر وزیر اسبق دکتر هاشمی به استان نیز 11 مصوبه برای حوزه انتخابیه مصوب شد.
هاشمی پور اخذ مجوز بیمارستان 92 تختخوابی دهدشت، تخصیص 150 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز بیمارستان بهمئی، پذیرش دانشجو و راه اندازی رشته‌های پرستاری، مامایی و بهداشت در دانشگاه آزاد دهدشت، پرداخت مطالبات معوق پزشکان، پرستاران، بازنشستگان و عوامل شبکه بهداشت و درمان، اخذ مجوز پایگاه انتقال خون دهدشت و تأمین اعتبار لازم برای مرمت و احداث منازل مسکونی پزشکان را از مهم‌ترین مصوبات سفر وزیر اعلام کرد.
رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت نیز در این آیین تصریح کرد: روزانه این درمانگاه در بخش‌های مختلف به بیش از یک هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.
مهناز اردشیرپناه تصریح کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت در بخش‌های مختلف آزمایشگاه، دندانپزشکی، سونوگرافی و پزشک تخصصی و عمومی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد متخصصان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است عنوان کرد: 2 متخصص اطفال، 2 متخصص زنان و زایمان، یک متخصص کلیه و مجاری ادرای، یک متخصص اعصاب و روان و یک متخصص رادیولوژی خانم به بیماران خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
اردشیرپناه عنوان کرد: در سال جدید توسعه فضای فیزیکی درمانگاه در بخش درمان جهت رفاه بیمه شدگان با هزینه‌ی افزون بر 6 میلیارد ریال نیز انجام شد.
علاوه بر درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت بیمارستان 220 تختخوابی امام خمینی دهدشت، 14 مرکز بهداشتی و درمانی، 78 خانه بهداشت روستایی و 10 پایگاه سلامت شهری در سطح شهرستان کهگیلویه خدمات مختلفی را به متقاضیان ارائه می‌دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
من نیز همانند دیگر مردم درگیر بیکاری و تورم اقتصادی هستم. سفرهای عکاسی‌ام به دلیل نداشتن امنیت شغلی و جانی کم شده است. به دلیل رفتارهای غلط اجتماعی و سیاسی جامعه که بخش‌هایی از جامعه ما به واسطه رفتارهای تخریبی محیط زیستی چهل ساله‌مان دچار آسیب شد خیلی از ماها نیز دچار سیل عظیمی از بیکاری و فقر شده‌ایم و هیچ استفاده‌ای از افرادی مثل ما در جامعه نمی‌شود. در یک جامعه هیچ سیلی بدتر از این نیست که افراد دانشگاهی و با تجربه آن در اوج پختگی و آمادگی کنار گذاشته شوند.(ایسنا)
نرمابی
Iran, Islamic Republic of
ای کا ش خانم دکتراردشیرپنا مدیرشبکه بهداشت درمان کهگیلویه بود کار را به کار دان بسپارند نه به یک جامعه شناس دانشگاه آزاد مردشت
بهورز
Iran, Islamic Republic of
عدل فقط کورش داوری را بپا کاری به مجلس نداشته باش
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
تا پتروشیمی کلاچو و سیمان سپو و نیترات دیشموک و فسفات چرام و سولفات سرفاریاب و جاده سوق و لوله سازی بهمیی و تراکتور سازی کلایه و سد تغذیه ایی ضرغام اباد و شامپو سازی لیرتلخکه انجام دادی
رشته های پزشکی را هم می اوری
و بیمارستان ۹۰ تخت خوابی هم ماوری
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لف لف خورد گه دانه دانه.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1