کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

افتتاح کتابخانه لوداب (+ تصاویر )

26 بهمن 1397 ساعت 13:59

ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب با زیر بنای 350 متر مربع و با اعتبار 700 میلیون تومان در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری رسید.


پنجشنبه(25 بهمن ماه 97) انتظار 8 ساله به پایان رسید؛ افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر لوداب در استان کهگیلویه وبویراحمد باحضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی کتابخانه‌های کهگیلویه وبویراحمد، با حضور آیین افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، یاسر رحیمیان سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، عبدالمجید نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان، جمال روحانی بخشدار لوداب، اعضای شورای اداری بخش لوداب و مردم و دیگر مسئولان محلی افتتاح شد.
غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام پیروزی انقلاب و چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی ملت ایران گفت: پیشرفت و توسعه فرهنگی در کشور علیرغم توطئه دشمنان ادامه دارد و در این ایام مبارک شاهد پروژه‌های فرهنگی مهمی در سطح کشور بودیم.
زارعی افزود: تلاش‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار ستودنی است و در این استان که قبل از انقلاب 2 کتابخانه عمومی داشت و اکنون 67 باب کتابخانه‌های عمومی فعال در شهرها و روستاهای این استان، دلیلی یر این ادعاست و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان نیز در آیین افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهر گراب بخش لوداب گفت: کتابخانه عمومی شهر گراب لوداب در سال 1383 درساختمانی استیجاری تاسیس شد و در سال 89 کلنگ ساخت این کتابخانه به زمین زده شد پس از رایرنی های فراوان و حمایتهای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سرانجام امروز پس از 8 سال افتتاح و به بهره داری رسیده است که بنده در این آیین از زحمات همه کسانی که در تکمیل ساختمان این کتابخانه عمومی تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.
گفتنی است ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب با زیر بنای 350 متر مربع و با اعتبار 700 میلیون تومان در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری رسید.
 


کد مطلب: 407199

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407199/2/افتتاح-کتابخانه-لوداب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1