تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۷۱۹۹
با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

افتتاح کتابخانه لوداب (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛پنجشنبه(25 بهمن ماه 97) انتظار 8 ساله به پایان رسید؛ افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر لوداب در استان کهگیلویه وبویراحمد باحضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی کتابخانه‌های کهگیلویه وبویراحمد، با حضور آیین افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، یاسر رحیمیان سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، عبدالمجید نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان، جمال روحانی بخشدار لوداب، اعضای شورای اداری بخش لوداب و مردم و دیگر مسئولان محلی افتتاح شد.
غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام پیروزی انقلاب و چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی ملت ایران گفت: پیشرفت و توسعه فرهنگی در کشور علیرغم توطئه دشمنان ادامه دارد و در این ایام مبارک شاهد پروژه‌های فرهنگی مهمی در سطح کشور بودیم.
زارعی افزود: تلاش‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار ستودنی است و در این استان که قبل از انقلاب 2 کتابخانه عمومی داشت و اکنون 67 باب کتابخانه‌های عمومی فعال در شهرها و روستاهای این استان، دلیلی یر این ادعاست و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان نیز در آیین افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهر گراب بخش لوداب گفت: کتابخانه عمومی شهر گراب لوداب در سال 1383 درساختمانی استیجاری تاسیس شد و در سال 89 کلنگ ساخت این کتابخانه به زمین زده شد پس از رایرنی های فراوان و حمایتهای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سرانجام امروز پس از 8 سال افتتاح و به بهره داری رسیده است که بنده در این آیین از زحمات همه کسانی که در تکمیل ساختمان این کتابخانه عمومی تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.
گفتنی است ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر گراب لوداب با زیر بنای 350 متر مربع و با اعتبار 700 میلیون تومان در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بهتر بود در ده نو کتابخانه احداث میشد
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارع هیچ پیگیری کردید که پیمانکار این کتابخانه کی بود
ضمنا این کتابخانه کمتر از پنجاه میلیون هزینه نیاز داشت تا افتتاح بشه پس سرپرست محترم خیلی کار بزرگی نکرده که گزارش داده بعد از هشت سال
ایشان جوری عنوان کردند که انگار یه کتابخانه را از صفر در این دو سال ساختند
جناب نماینده اگر کتابخانه ها برایشان مهم هست و دغدغه فرهنگ کتابخوانی را دارند بعد از دو سال نیم کمک کنن تکلیف سرپرست کتابخانه ها روشن شود
دنا
Iran, Islamic Republic of
زارعی با این پروژه ها ش تازه رسانه ای ش میکنه یه نگاهی به وضعیت بهداشت درمان دنا کن و مقایسه کن با باقی شهرستان ها خودت. با این افتتاحیه هات به فکر قیامت و آه ناله مردم باش
قاسمی از لوداب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقا جان به خد این کتابخانه چهار سال پیش افتتاح شده بود چرا دارید با افکار مردم بازی میکنیدهر روز مردم را مشغول این کارا میکنی .
نماینده دیگه...
باربنه ببند دیگه با این کارای مردم ...
جمع کنید....
کتابدار میگه
Iran, Islamic Republic of
باسلام این کتایخانه از سال 93 تاکنون معطل 40میلیون برا افتتاح بود پس نتیجه می گیریم در دوره خانم قربانی و آقای رحیمیان کار شاقی انجام نداده اند
Iran, Islamic Republic of
درود حاجی
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1