تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۴۰۵۵۵۰
کبنا گزارش می‌دهد

بعد از 6 ساعت جسد کارگر زیر آوار بیرون کشیده شد / دستور ویژه فیلی در خصوص تشکیل کمیته بررسی حادثه (+تصاویر)

۴
کبنا ؛کارگر مانده زیر آوار ساختمان چهار راه معاد یاسوج بعد از 6 ساعت تلاش بیرون کشیده شد.
مدیرکل بحران استانداری کهگیویه و بویراحمد با اعلام این خبر، اظهار کرد: نیروهای هلال احمر، آتش نشانی شهرداری، نیروی انتظامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای  آبفا شهری و نیروی مردمی و هلال احمر از ساعت ۱۳ و نیم تا ساعت ۱۸ و نیم طی یک عملیات سخت و پر مخاطره مشغول آور برداری حدود ۲۰۰ متر مکعب بتن و میل گرد  در ساختمانی در مرکز شهر یاسوج بودند،  که متاسفانه کارگر جوان جان خود را از دست داده بود.
وحید محمدی‌تبار افزود: علت حادثه توسط تیمی کارشناسی و فنی که به دستور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شده در اسرع وقت بررسی و با خاطیان احتمالی برخود می‌شود.
سید امان‌الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به این حادثه اظهار کرد: تیم‌های ویژه امداد و نجات هلال احمر در لحظات اولیه در محل حادثه حاضر شدند و به کمک سایر نیروهای امدادی شتافتند.
مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: بعد از ۶ ساعت تلاش ماموران آتش نشانی، و نیروهای امدادی جسد کارگر فوت شده در حادثه ریزش ساختمان در حال ساخت بیرون کشیده شد.
محمد رستمی افزود: ساعت 13 روز سه شنبه، 27 آذرماه طی تماس با آتش نشانی یاسوج ریز یک ساختمان در حال ساخت اطلاع داده شد که نیروهای آتش نشانی در اولین فرصت ممکن به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهارکرد: 20 نفر نیروی عملیاتی آتش نشانی با کمک نیروهای امدادی دیگر پس از 6 ساعت تلاش و آوار برداری جسد کارگر 25 ساله زیر آور را بیرون آوردند.
عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیویه و بویراحمد با صدور ابلاغیه‌ای از حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری خواست تا این قضیه را مورد بررسی قرار دهد.
در ابلاغیه‌ی آقای فیلی آمده است
جنابی مهندس کاظمی مدیر کل محترم دفتر امور شهری سلام علیکم.
با عنایت به ریزش ساختمان یک طبقه خیابان شاهد ۱ در شهر یاسوج بموجب این ابلاغ جنابعالی بعنوان مسئول کمیته کارشناسی تخصصی با عضویت رییس نظام مهندسی ساختمان وشهرداریاسوج ومدیرکل دفتر فنی و مدیر کل بحران و معاون فنی فرماندار بویر احمد و ناظر ساختمان مربوطه و مالک ساختمان تعیین و ضمن بازدید و تشکیل جلسات تخصصی و کارشناسی و بررسی تمام عوامل مقصر به نسبت سهم تقصیر اقدام و گزارش لازم به اینجانب و دادستانی محترم جهت اقدام و برخورد قانونی حداکثر به مدت یک هفته اقدام و اعلام نتیجه گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیددست افکن بانک ملت
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض خسته نباشیدبه همه نهادهاوسازمانهاومدیران اجرایی پای کارحادثه اخیر....وخداقوت جانانه وخستگی ناپذیربه مدیرجوان وکاربلد همیشه پای کار دردآشنای مردم وهمپای عشایروروستاهاوشهرهای استان این مدیرکسی نیست بجزدکترمحمدی تبارمدبرکل بحران استان.....
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1