کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

مدرسه‌ای که نه روشنایی دارد و نه وسایل گرمایشی / توزیع بسته‌های فرهنگی در بین دانش‌آموزان روستای مهد کهگیلویه (+تصاویر)

25 آذر 1397 ساعت 1:32

این دبستان فاقد هرگونه وسیله ورزشی و بازی بود، لوله‌های آب آن فرسوده بود و تنها دو آبخوری داشت، به دلیل سرقت کنتور برق از روشنایی محروم بودند و نداشتن وسیله گرمایشی استاندار نیز جان کودکان را تهدید می‌کرد که با وجود این بخاری نفتی، بیم آن است که هر لحظه صدای سوختن و ناله دانش آموزی به گوش برسد و سوز آن هیچ وقت ازبین نرود!


صبح امروز طی بازدیدی، مدیر موسسه قرب مهر ایثار و رئیس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه جهت توزیع بسته‌های فرهنگی به تنها دبستان روستای «دم مهد» رفتند.
به گزارش کبنا ازدهدشت، این دبستان فاقد هرگونه وسیله ورزشی و بازی بود، لوله‌های آب آن فرسوده بود و تنها دو آبخوری داشت، به دلیل سرقت کنتور برق از روشنایی محروم بودند و نداشتن وسیله گرمایشی استاندار نیز جان کودکان را تهدید می‌کرد که با وجود این بخاری نفتی، بیم آن است که هر لحظه صدای سوختن و ناله دانش آموزی به گوش برسد و سوز آن هیچ وقت ازبین نرود!
امید می‌رود آموزش و پرورش شهرستان، جهت بالا بردن ایمنی مدارس به لحاظ سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی همچنین تجهیز وسایل ورزشی مدارس به ویژه دبستان‌ها و مدارس روستایی اقدام نمایند.
در این دبستان یک کلاسه، 14 دانش آموزش و 2 پیش دبستانی مشغول تحصیل هستند.
توزیع بسته‌های فرهنگی ورزشی بین مناطق محروم و آسیب پذیر کهگیلویه
مدیر موسسه قرب مهر ایثار دهدشت در این بازدید در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: با هماهنگی مدیر کل ورزش و جوانان استان، طرحی تحت عنوان توزیع بسته‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته به ویژه مناطق روستایی و عشایری در حال اجرا است.
محسن رحیمی با بیان اینکه مدت اجرای طرح یک ماه و حداکثر تا 20 به مهن ماه با اعتبار 15 میلیون تومان برای کهگیلویه بزرگ است، تصریح کرد: از محل اعتبارات حوزه جوانان، البسه ورزشی، بسته‌های فرهنگی و آموزشی خریداری شده است که امروز به همراه مدیر اداره ورزش و جوانان کهگیلویه به روستای دم مهد آمدیم و اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش آموزان دبستان شهید صادقی کردیم.
رحیمی ادامه داد: در ادامه و تا پایان زمان اجرای طرح، اقدام به توزیع این بسته‌ها به ویژه ورزشی در سایر مناطق محروم شهرستان، کمپ‌های ترک اعتیاد و زندان می‌کنیم.
وی از صدور کارت امید جوانان و قابل شارژ تا سقف 20 میلیون تومان جهت خرید اقساطی وسایل مورد نیاز و ضروری خود در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در حال رایزنی با 4 بانک عامل در خصوص صدور کارت‌ها هستیم.
رحیمی مدیر موسسه قرب مهر ایثار و نکویی رئیس اداره ورزش و جوانان قول دادند بسته‌های ورزشی نیز بین دانش آموزان این دبستان توزیع شود.
 
 


کد مطلب: 405444

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/405444/2/مدرسه-ای-نه-روشنایی-وسایل-گرمایشی-توزیع-بسته-های-فرهنگی-بین-دانش-آموزان-روستای-مهد-کهگیلویه-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1