تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب : ۴۰۵۴۴۴
کبنا گزارش می دهد

مدرسه‌ای که نه روشنایی دارد و نه وسایل گرمایشی / توزیع بسته‌های فرهنگی در بین دانش‌آموزان روستای مهد کهگیلویه (+تصاویر)

۰
کبنا ؛صبح امروز طی بازدیدی، مدیر موسسه قرب مهر ایثار و رئیس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه جهت توزیع بسته‌های فرهنگی به تنها دبستان روستای «دم مهد» رفتند.
به گزارش کبنا ازدهدشت، این دبستان فاقد هرگونه وسیله ورزشی و بازی بود، لوله‌های آب آن فرسوده بود و تنها دو آبخوری داشت، به دلیل سرقت کنتور برق از روشنایی محروم بودند و نداشتن وسیله گرمایشی استاندار نیز جان کودکان را تهدید می‌کرد که با وجود این بخاری نفتی، بیم آن است که هر لحظه صدای سوختن و ناله دانش آموزی به گوش برسد و سوز آن هیچ وقت ازبین نرود!
امید می‌رود آموزش و پرورش شهرستان، جهت بالا بردن ایمنی مدارس به لحاظ سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی همچنین تجهیز وسایل ورزشی مدارس به ویژه دبستان‌ها و مدارس روستایی اقدام نمایند.
در این دبستان یک کلاسه، 14 دانش آموزش و 2 پیش دبستانی مشغول تحصیل هستند.
توزیع بسته‌های فرهنگی ورزشی بین مناطق محروم و آسیب پذیر کهگیلویه
مدیر موسسه قرب مهر ایثار دهدشت در این بازدید در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: با هماهنگی مدیر کل ورزش و جوانان استان، طرحی تحت عنوان توزیع بسته‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته به ویژه مناطق روستایی و عشایری در حال اجرا است.
محسن رحیمی با بیان اینکه مدت اجرای طرح یک ماه و حداکثر تا 20 به مهن ماه با اعتبار 15 میلیون تومان برای کهگیلویه بزرگ است، تصریح کرد: از محل اعتبارات حوزه جوانان، البسه ورزشی، بسته‌های فرهنگی و آموزشی خریداری شده است که امروز به همراه مدیر اداره ورزش و جوانان کهگیلویه به روستای دم مهد آمدیم و اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش آموزان دبستان شهید صادقی کردیم.
رحیمی ادامه داد: در ادامه و تا پایان زمان اجرای طرح، اقدام به توزیع این بسته‌ها به ویژه ورزشی در سایر مناطق محروم شهرستان، کمپ‌های ترک اعتیاد و زندان می‌کنیم.
وی از صدور کارت امید جوانان و قابل شارژ تا سقف 20 میلیون تومان جهت خرید اقساطی وسایل مورد نیاز و ضروری خود در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در حال رایزنی با 4 بانک عامل در خصوص صدور کارت‌ها هستیم.
رحیمی مدیر موسسه قرب مهر ایثار و نکویی رئیس اداره ورزش و جوانان قول دادند بسته‌های ورزشی نیز بین دانش آموزان این دبستان توزیع شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فزهنگی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
وجدانا باید اقای رحیمی از ورزش جوانان وموسسه قرب بره کمک دانش اموزان کنه یا اموزش وپرورش دهدشت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1