کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 مدیرآب و فاضلاب دوگنبدان عنوان کرد

دوگنبدان رکورد دار اجرای پروژه های آب و فاضلاب دراستان کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

19 آذر 1397 ساعت 17:59

در حال حاضر 46 پروژه فعال در حوزه آب و فاضلاب در سطح شهر دوگنبدان وجود دارد.
سید بهنام پاد افزود: از این تعداد 40 پروژه فاضلاب و 6 پروژه نیز در حوزه آب و اصلاح شبکه توزیع هستند


 رئیس اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان در بازدید میدانی از پروژه‌های آب و فاضلاب شهر دوگنبدان درگفتگو با کبنانیوز اظهار کرد: در حال حاضر 46 پروژه فعال در حوزه آب و فاضلاب در سطح شهر دوگنبدان وجود دارد.
سید بهنام پاد افزود: از این تعداد 40 پروژه فاضلاب و 6 پروژه نیز در حوزه آب و اصلاح شبکه توزیع هستند.
سید بهنام پاد افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده در بحث اعتبارات و راکد شدن پروژه ها عمرانی و... در شهرستان گچساران اما خوشبختانه همه پروژه های آب و فاضلاب شهر دوگنبدان کاملا فعال و در حال اجراء می باشند.
پاد افزود: آب و فاضلاب دوگنبدان رکودار اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
پاد از اصلاح شبکه توزیع آب ، حذف لوله های فلزی قدیمی و روکار درمحلات قدیمی و بافت فرسوده شهردوگنبدان خبر داد و گفت:
 اصلاح شبکه توزیع آب مرکز شهر از سینما شهر به سمت پل بردستانی و چهارراه شهید امینی  کوچه های فرعی خیابان شهید کیامرثی در حال اجراء می باشد که با اتمام این پروژه ها امکان بهسازی معابر و کوچه ها و خیابان ها برای شهرداری دوگنبدان فراهم و تسریع می شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان بیان کرد: اعتبار پروژه فوق 520 میلیون تومان و متراژ لوله گذاری آن 1500 متر می باشد.
پاد حذف خطوط فلزی قدیمی، فرسوده و اصلاح شبکه شهرک هدایت، شهرک 108 دستگاه را یکی دیگر از پروژه های آب و فاضلاب شهری دوگنبدان نام برد و عنوان کرد: : اعتبار این پروژه 520 میلیون تومان و متراژ لوله گذاری آن 1500 متر می باشد.
در ادامه رئیس اداره آبفا دوگنبدان عنوان کرد: پروژه احداث مخزن 2500 متر مکعبی کوی کارکنان دولت یکی از پروژه های مهم و در حال اجراء می باشد که با احداث  این مخزن مشکلات چندین ساله شهروندان کوی کارکنان دولت، مرتفع و افت فشار آب در شبکه آبرسانی و تنظیم و متعادل سازی دبی(میزان حجم آب) حل خواهد شد.
سید بهنام پاد با اعتراف به اینکه اجرای پروژه های زیرساختی با زحمتهای فراوان برای شهروندان همراه است، تصریح نمود: تحمل و همراهی شهروندان در اجرای پروژه های آب و فاضلاب در دست اجرا نوعی سرمایه گذاری برای رسیدن به رفاه شهری و ارتقا سطح سلامت و بهداشت عمومی است.
پاد درپایان از نگاه ویژه و پیگیرهای مستمرو دلسوزانه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  در خصوص شتاب و اجرایی شدن پروژه های آب و فاضلاب دوگنبدان تقدیر و تشکر کرد.
 


کد مطلب: 405226

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/405226/2/دوگنبدان-رکورد-دار-اجرای-پروژه-های-آب-فاضلاب-دراستان-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1