تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۴۰۵۲۲۶
 مدیرآب و فاضلاب دوگنبدان عنوان کرد

دوگنبدان رکورد دار اجرای پروژه های آب و فاضلاب دراستان کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

۰
کبنا ؛ رئیس اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان در بازدید میدانی از پروژه‌های آب و فاضلاب شهر دوگنبدان درگفتگو با کبنا نیوز اظهار کرد: در حال حاضر 46 پروژه فعال در حوزه آب و فاضلاب در سطح شهر دوگنبدان وجود دارد.
سید بهنام پاد افزود: از این تعداد 40 پروژه فاضلاب و 6 پروژه نیز در حوزه آب و اصلاح شبکه توزیع هستند.
سید بهنام پاد افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده در بحث اعتبارات و راکد شدن پروژه ها عمرانی و... در شهرستان گچساران اما خوشبختانه همه پروژه های آب و فاضلاب شهر دوگنبدان کاملا فعال و در حال اجراء می باشند.
پاد افزود: آب و فاضلاب دوگنبدان رکودار اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
پاد از اصلاح شبکه توزیع آب ، حذف لوله های فلزی قدیمی و روکار درمحلات قدیمی و بافت فرسوده شهردوگنبدان خبر داد و گفت:
 اصلاح شبکه توزیع آب مرکز شهر از سینما شهر به سمت پل بردستانی و چهارراه شهید امینی  کوچه های فرعی خیابان شهید کیامرثی در حال اجراء می باشد که با اتمام این پروژه ها امکان بهسازی معابر و کوچه ها و خیابان ها برای شهرداری دوگنبدان فراهم و تسریع می شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان بیان کرد: اعتبار پروژه فوق 520 میلیون تومان و متراژ لوله گذاری آن 1500 متر می باشد.
پاد حذف خطوط فلزی قدیمی، فرسوده و اصلاح شبکه شهرک هدایت، شهرک 108 دستگاه را یکی دیگر از پروژه های آب و فاضلاب شهری دوگنبدان نام برد و عنوان کرد: : اعتبار این پروژه 520 میلیون تومان و متراژ لوله گذاری آن 1500 متر می باشد.
در ادامه رئیس اداره آبفا دوگنبدان عنوان کرد: پروژه احداث مخزن 2500 متر مکعبی کوی کارکنان دولت یکی از پروژه های مهم و در حال اجراء می باشد که با احداث  این مخزن مشکلات چندین ساله شهروندان کوی کارکنان دولت، مرتفع و افت فشار آب در شبکه آبرسانی و تنظیم و متعادل سازی دبی(میزان حجم آب) حل خواهد شد.
سید بهنام پاد با اعتراف به اینکه اجرای پروژه های زیرساختی با زحمتهای فراوان برای شهروندان همراه است، تصریح نمود: تحمل و همراهی شهروندان در اجرای پروژه های آب و فاضلاب در دست اجرا نوعی سرمایه گذاری برای رسیدن به رفاه شهری و ارتقا سطح سلامت و بهداشت عمومی است.
پاد درپایان از نگاه ویژه و پیگیرهای مستمرو دلسوزانه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  در خصوص شتاب و اجرایی شدن پروژه های آب و فاضلاب دوگنبدان تقدیر و تشکر کرد.
 
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به مدیر ابفا شهری خدایی ما در کوچه شهید قادری روبه روی محله لبنلن از اینکه اصلاح شبکه در کوچه ما صورت گرفت قدردانیم
Iran, Islamic Republic of
س
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1