تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۰۴۹۵۲
در آئین تودیع و معارفه بخشداران سرفاریاب مطرح شد

پاسخ مدیرکل سیاسی به سووالی در باره استاندار / اگر اصلاح طلبیم و مسلمانیم نباید به رنگ‌ها و قوم و خویش توجه کنیم

۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه بخشداران سرفاریاب امروز با حضور مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری، فرماندار چرام، امام جمعه چرام و سرفاریاب و شورای اداری در سرفاریاب برگزار شد.
سید علی پرواز مدیرکل سیاسی استانداری در این مراسم با تبریک هفته وحدت و الگو گرفتن مدیران  از شیوه‌های مدیریتی رسول اکرم ‌(ص) اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های پیامبر شرح صدر و گشادگی سینه بود که مدیران باید به آن راسته باشند.
وی افزود: مدیری که آراسته به شرح صدر است از تلاطم مشکلات و بارش توهین‌ها و زخم زبان‌ها نه دلش می‌لرزد و نه گامش می‌لرزد.
پرواز گفت: یکی از ابزارهای ریاست  سعه صدر است و اگر کسی به آن آراسته نباشد شایستگی مدیریت در نظام اسلامی را ندارد.
مدیرکل سیاسی با اشاره به دیگر ویژگی‌های یک مدیر در نظام اسلامی گفت: بک مدیر باید آراسته به مهربانی باشد و با مردم و میهمانان پرخاشگری زبانی نداشته باشد.
وی بیان کرد: مدیر باید در آشنا با مردم باشد نه در شعار بلکه در عمل و هم ذات پنداری داشته باشد و با رنج و درد مردم غمناک باشد.
پرواز در این نشست با اشاره به شایسته سالاری و شایسته گزینی پیامبر در انتخاب مدیران گفت: پیامبر (ص) در گزینش نیروها به قومیت و منطقه توجهی نداشت و به کبر و صغر هم توجه نداشت و در انتصاب مدیران حتی از جوان 18 ساله هم استفاده کرد.
وی تصریح کرد: مشورت و عدالت محوری از ویژگی‌های مدیریتی پیامبر بود و زیبایی عدالت پیامبر نه در رفتار با دوستان بود بلکه در رفتار عادلانه با دشمنان بود.
وی افزود: اگر کسی در حق من دشمنی کرد و انواع برچسپ ها را زد و توانستیم عادلانه رفتار کنیم آنجا عدالت ارزش خود را پیدا می‌کند.
مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تغییر مدیریت‌ها تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های این نظام مردم‌سالاری است که مبتنی بر اصولی است که یکی از اصل‌های آن در مدیریت همین آمدن و رفتن‌هاست که اتفاقاً یکی از جاذبه‌های مردم سالاری به همین آمدن و شد هاست.
وی بیان کرد: این روزگار باید دست به دست شود و این سنت الهی است و در عرصه مدیریت یکی از پایه‌های مردم سالاری است.
وی خطاب به مرادپور بخشدار جدید سرفاریاب، گفت: شما بخشدار دولت تدبیر و امید هستید و دولت شعارهایی را اعلام کرد و مردم به بخشی از این شعارها رای دادند هم تکلیف دارید که این شعارها را در بخش سرفاریاب اعمال کنید و هم مردم حق دارند که پیگیر برنامه‌ها و شعارهای دولت باشند.
وی خطاب به بخشدار جدید سرفاریاب گفت: امیدوارم اقتدار و شأن و شئونات قوه مجریه را به عنوان یک قوه مستقل که در اصل 57 قانون اساسی آمده است در این خطه از استان را مراعات کنید و عملکرد شما زینتی برای شخص شما و کارنامه زندگیتان باشد.
پرواز در واکنش به سخنان بخشدار سابق سرفاریاب که تیم مدیریتی فعلی با یک قوم خاص برخورد کرد، اظهار داشت: خوش حالم که جناب آتش سودا صفحه‌ای را گشودند و سوالی را مطرح کردند مگر مدیرکل شهری استانداری و معاون پشتیبانی از کدام طیف و طایفه بودند که بنا به ملاحظاتی کنار رفتند.
وی بیان کرد: مگر بخشداران گچساران و باشت و چیتاب، مارگون و بهمئی احمدی نژادی هستند این‌ها که در این دولت انتخاب شدند ما یک بخشدار را استعلام فرستادیم و منتظر هستیم چرا در آن چند سال اعتراضی نکردید؟
سید علی پرواز گفت: آقای احمدی استاندار استان هیچ حساسیتی بر منطقه و قوم خاصی ندارد و نگاه ایشان به همه مناطق استان یکجانبه است و هیچ جای استان برای ایشان فرقی ندارد.
مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما اگر اصلاح طلبیم نباید نگاه به رنگ و نقش‌ها کنیم باید به عزم‌ها و آهنگ‌ها توجه کنیم.
وی افزود: ما باید طبق شاخصه‌های قرآنی عمل کنیم و منصب ها باید به اهلش و کسی که شایسته هست داده شود نه فامیل و قوم و هم تبار و هم دیارت و اگر ما مسلمانیم و فقط در زبان نباشد.
براساس این گزارش در پایان این مراسم حکم بخشدار جدید سرفاریاب به وی ابلاغ شد و اسلام مرادپور رسماً به عنوان بخشدار جدید سرفاریاب شهرستان چرام معرفی گردید.
در پایان این آئین نیز بخشدار جدید سرفاریاب با حضور در گلزار مطهر شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خواهش می کنم .گ را قاطی کارهای سیاسیتون نکنید شما خودتون وامدار خیلی ها هستین و سراسر سیاسی کاری است
Iran, Islamic Republic of
ای جوون تو کنم ، سادات فکر میکنند همه کاره باید باشند ، بخدا قوم گر تا حالا ندیدم .
دلاور
Iran, Islamic Republic of
نیروهای ضعیف وزارت کشور از فرهنگیان و اونها رو برکنار کردید
حسن
Iran, Islamic Republic of
فکر کردین زمان خادمی هست که هر چه ساداتی بود جایگاه بهشون داد،؟ هیچکس قومگرا تر از نیسته ونخواهد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما باید زودتر میرفتید...........جناب استاندار کی نوبت بخشدار چرام افسردیر میرسه .........اینم زیاد مونده زودتر عزلش کنید؟
شیرعلی
Iran, Islamic Republic of
بخشدار چرام چی شد ...............کی عزل میشه..............
محقلی
Iran, Islamic Republic of
ما چرامیها منتظر عزل بخشدار چرام هستیم.................لطفا زودتر اقدام بشه
هادی فتاح
Iran, Islamic Republic of
انتخاب جوان یعنی تزریق انرژی وکارآمدی برای خدمت شبانه روزی درجامعه نیازمند خدمت وتسریع درپیشزفت وآبادانی منطقه
به استاندار انقلابی وطالب خدمت در استان که بدون درنطرگرفتن قومیت و کوچک وبزرگ ورنگ ، جوانی متدین ، کاردان ، عاشق خدمت را برگزیدند صمیمانه تبریک عرض می نماییم .
شکرالله
Iran, Islamic Republic of
این پرواز کیه دیگه
از وقتی اونده جو استانداری رو به هم ریخته
شرگلله
Iran, Islamic Republic of
این پرواز کیه دیگه
Iran, Islamic Republic of
میدونی اقای پرواز کیه......ایشون را میشناسم...خدایی اگه زندگی اقای پرواز را ببینید میگید خدایا اگه همه مثل اقای پرواز بودند....اگه کل دنیا ایران را تحریم بکنند اگه ۵۰ درصد نیروهای کشوری مثل پرواز فکر و زندگی میکردن کشور ما هیچ مشکلی نداشت...این را بدان من کارگرم کارگر ساختمانی.. اجاره نشین..زمین هم ندارم بیکار هم هستم..بیمه هم نیستم بسیجی هم نیستم اصلاح طلب اصولگرا را هم قبول ندارم...درکل میهن پرستم...این در جواب پرواز کیه....این را نوشتم....۰۹۱۷۰۹۸۴۴۲۵...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1