کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

رئیس جدید جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد / نگاه‌های ابوجهلی را از استان حذف کنید / گوهرگانی: اندیشه‌هایمان را صیقل دهیم ( + تصاویر )

7 آذر 1397 ساعت 15:47

شریفی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور نیز در این جلسه حرف‌های گوهرگانی را تایید کرد و گفت: بیان حرف‌های گرمسیری و سردسیری و بویراحمدی و باشتی در واقع نگاه‌های ابوجهلی است و معنای ندارد.


مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی از جمله شریفی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام هاشمی نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استان برگزار شد.
در این مراسم طی حکمی محمد سبحانی جای خود را به سید محمد قائم کاظمی به یدک به عنوان رئیس جدید جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد داد.
در ابتدای این جلسه هنگامی که محمد سبحانی برای ارائه گزارش و عملکرد و خداحافظی پشت تریبون قرار گرفت. خانم سبحانی از کارکنان جهاد دانشگاهی ایستاد و به عملکرد سبحانی انتقاد کرد و معتقد بود که اجحاف‌های در حق او شده است و گفت: آقای سبحانی شما به قوم لر توهین کردید. در ادامه سبحانی با لبخندی قوم لر و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را قومی شجاع و فرهیخته دانست و با لبخندی پایین آمد و خداحافظی کرد.
در ادامه جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد وقتی پشت تریبون قرار گرفت، به اعتراض کارمند جهاد دانشگاهی واکنش نشان داد و اظهار کرد: آقای سبحانی استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی خوش استقبال و بد بدرقه هستند.
 گوهرگانی در ادامه از تلاش‌های محمد سبحانی قدردانی کرد و افزود: از طرف خودم، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران شورای اداری از شما تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم خداوند منان به همسر شما سلامتی کامل عطا دهد.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای کاظمی از خانواده اصیل و صاحب نام هستند، اضافه کرد: رئیس جدید جهاد دانشگاهی فردی جوان و پای کار هستند و اما نیاز به همکاری دارد و همه باید او را در این مسوولیت کمک کنند.
گوهرگانی از مدیر جدید جهاد دانشگاهی خواست تا بر مسائل قوم‌گرایی ضربدر بزند و گفت: آقای کاظمی نباید جناحی عمل کنند و این مسائل سردسیری و گرمسیری، ترک و لر، به اوی و بویراحمد را باید حذف کنیم و اجازه ندهیم که احد الناسی در محافل‌شان با بیان این صحبت‌ها حواشی را بر استان سیطره دهد.
 وی با بیان اینکه اگر همه کمک کنند، می‌توانیم شاهد پیشرفت استانمان باشیم، افزود: ما زمانی ترقی خواهیم کرد که اندیشه‌هایمان را صیقلی دهیم.
شریفی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور نیز در این جلسه حرف‌های گوهرگانی را تایید کرد و گفت: بیان حرف‌های گرمسیری و سردسیری و بویراحمدی و باشتی در واقع نگاه‌های ابوجهلی است و معنای ندارد.
وی بیان کرد: همه باید دست در دست هم برای اعتلای نظام اسلامی و اهداف سازمان جهاد دانشگاهی گام برداریم و همدیگر را یاری و کمک کنیم.
خبرهای تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود


کد مطلب: 404902

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404902/2/رئیس-جدید-جهاد-دانشگاهی-کهگیلویه-بویراحمد-معارفه-نگاه-های-ابوجهلی-استان-حذف-کنید-گوهرگانی-اندیشه-هایمان-صیقل-دهیم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1