تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۴۰۴۹۰۲
کبنا گزارش می‌دهد

رئیس جدید جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد / نگاه‌های ابوجهلی را از استان حذف کنید / گوهرگانی: اندیشه‌هایمان را صیقل دهیم ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی از جمله شریفی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام هاشمی نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استان برگزار شد.
در این مراسم طی حکمی محمد سبحانی جای خود را به سید محمد قائم کاظمی به یدک به عنوان رئیس جدید جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد داد.
در ابتدای این جلسه هنگامی که محمد سبحانی برای ارائه گزارش و عملکرد و خداحافظی پشت تریبون قرار گرفت. خانم سبحانی از کارکنان جهاد دانشگاهی ایستاد و به عملکرد سبحانی انتقاد کرد و معتقد بود که اجحاف‌های در حق او شده است و گفت: آقای سبحانی شما به قوم لر توهین کردید. در ادامه سبحانی با لبخندی قوم لر و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را قومی شجاع و فرهیخته دانست و با لبخندی پایین آمد و خداحافظی کرد.
در ادامه جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد وقتی پشت تریبون قرار گرفت، به اعتراض کارمند جهاد دانشگاهی واکنش نشان داد و اظهار کرد: آقای سبحانی استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی خوش استقبال و بد بدرقه هستند.
 گوهرگانی در ادامه از تلاش‌های محمد سبحانی قدردانی کرد و افزود: از طرف خودم، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران شورای اداری از شما تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم خداوند منان به همسر شما سلامتی کامل عطا دهد.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای کاظمی از خانواده اصیل و صاحب نام هستند، اضافه کرد: رئیس جدید جهاد دانشگاهی فردی جوان و پای کار هستند و اما نیاز به همکاری دارد و همه باید او را در این مسوولیت کمک کنند.
گوهرگانی از مدیر جدید جهاد دانشگاهی خواست تا بر مسائل قوم‌گرایی ضربدر بزند و گفت: آقای کاظمی نباید جناحی عمل کنند و این مسائل سردسیری و گرمسیری، ترک و لر، به اوی و بویراحمد را باید حذف کنیم و اجازه ندهیم که احد الناسی در محافل‌شان با بیان این صحبت‌ها حواشی را بر استان سیطره دهد.
 وی با بیان اینکه اگر همه کمک کنند، می‌توانیم شاهد پیشرفت استانمان باشیم، افزود: ما زمانی ترقی خواهیم کرد که اندیشه‌هایمان را صیقلی دهیم.
شریفی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور نیز در این جلسه حرف‌های گوهرگانی را تایید کرد و گفت: بیان حرف‌های گرمسیری و سردسیری و بویراحمدی و باشتی در واقع نگاه‌های ابوجهلی است و معنای ندارد.
وی بیان کرد: همه باید دست در دست هم برای اعتلای نظام اسلامی و اهداف سازمان جهاد دانشگاهی گام برداریم و همدیگر را یاری و کمک کنیم.
خبرهای تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود
نام شما

آدرس ايميل شما

خود
Iran, Islamic Republic of
واقعا تیتر حرف آقای گوهرکانی در تعارض با لیست مسئولین حاضر در نشست نیست.لشکر کشی عزیزان باشتی در تودیع و معارفه بگیم بهتره.خدا هر کسی را که پارتی بازی می کنه به همون درد مبتلا کنه و هدایت کنه
Iran, Islamic Republic of
بله برادر. چندین بار با یگی دیگر از هم استانی ها ی فعالی که در جهاد دانشگاهی بود و با روابط کشوری بسیار بالا ثحبت شد در ۶ ماه مکرر. اما چون دهدشتی بود، نماینده اش قوی نبود و در صحبت با اقایان طیبی- شریفی به صراحت گفتند ما شما را بهترین نیرو برای انجا میدانیم اما چون همشهری تاجگردون نیستی معذوریم. اقای تاجگردون تمام کهگلویه و بویراحمد. نه موحدی هست، نه سید باقر و نه هدایتخواه. هم اکنون دونماینده در کنار ایشان هست و نظاره گر......
دانشجو
Romania
دکتر کاظمی یکی از اساتید خوب ما هست واقعا از صحبت ها و مطالب فرهنگیون در مورد مسائل سازمانی این استان لذت بردم
طهورا
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگم به جناب آقای کاظمی انشاء الله دراین مقام خدمتگزاری سربلند باشید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مملکت
دولتخواه
Iran, Islamic Republic of
بنام خداوند بخشنده
سید محمد قائم کاظمی بیدک از سادات محترم و مورد احترام همه مردم استان می باشد ایشان از خانواده ای متدین به معنای واقعی ، با دانش، متعهد ، کاردان ، با اخلاق حسنه، از خانواده ای روحانی پرور، پیرو راستین امام و رهبری ، پاکدست می باشند ، ضمن تشکر از کسانی که ایشان را چهت خدمت به مردم به مسئولین معرفی کردند به ایشات تبریک می گویم انشاء اله که در کارهایشان موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه اینجور باشه که شما میگین
Iran, Islamic Republic of
دارند خمخ پستها را به باشتی ها تقدیم میکنند آنوقت ادعا میکنند که نباید به میایل قومی وسرحدی وگرمسیری پرداخت
ثلاث کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
از قومیت میهمان هایی که دعوت کردی به جلسه معلومه که هیچ به حرفهات نداری و افکار در سر داری!
امیر کبیر
Iran, Islamic Republic of
بنازم بچیل شیر باشتی رو
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک به آقای کاظمی.اما اگر تاج گردون نبود آیا کاظمی به ریاست می رسید.به ولله نه.ما در جهاد دانشگاهی نیروهای قوی‌تر با سابقه تر و توانمندتر از ایشون هم داشتیم حتی مورد توافق مسولین در دفتر مرکزی. ولی باز هم آقای تاج گردون و فشار بر مسولین دفتر مرکزی و موافقت آنها با آقای کاظمی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1