کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اعلام حمایت جمعی از مردم یاسوج از اقدامات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با مفاسد اقتصادی (+تصاویر)

6 آذر 1397 ساعت 12:42

جمعی از مردم شهر یاسوج با حضور در جلوی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی اعلام حمایت کردند.


جمعی از مردم شهر یاسوج با حضور در جلوی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی اعلام حمایت کردند.
به گزارش کبنا، صبح امروز جمعی از مردم شهر یاسوج در یک تجمع کاملاً آرام و منطقی در جلوی دادگستری و در راستای مطالبه‌گری عمومی از اقدامات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با مفاسد اقتصادی، زمین خواران و برخی مفاسد اداری اعلام حمایت و قدردانی کردند.
طالبی از فعالان اجتماعی هم در این تجمع ضمن اعلام وفاداری و پاسداری از آرمان‌های شهدا و انقلاب و اسلامی ایران و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و تاکید بر رعایت قانون اساسی، اظهار کرد: ما از اقدامات دستگاه قضا و به ویژه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با مفاسد اقتصادی قاطعانه اعلام حمایت می‌کنیم و خواهان ادامه دادن این روند هستیم.
به گزارش کبنا، تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهای از اقدامات شجاعانه و قاطعانه دستگاه قضا در مقابله با زمین خواری و ویژه خواری ها قدردانی و تشکر کردند.


کد مطلب: 404880

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404880/2/اعلام-حمایت-جمعی-مردم-یاسوج-اقدامات-دادگستری-کهگیلویه-بویراحمد-مبارزه-مفاسد-اقتصادی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1