تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۰۴۸۸۰
کبنا گزارش می‌دهد

اعلام حمایت جمعی از مردم یاسوج از اقدامات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با مفاسد اقتصادی (+تصاویر)

۰
کبنا ؛جمعی از مردم شهر یاسوج با حضور در جلوی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی اعلام حمایت کردند.
به گزارش کبنا، صبح امروز جمعی از مردم شهر یاسوج در یک تجمع کاملاً آرام و منطقی در جلوی دادگستری و در راستای مطالبه‌گری عمومی از اقدامات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با مفاسد اقتصادی، زمین خواران و برخی مفاسد اداری اعلام حمایت و قدردانی کردند.
طالبی از فعالان اجتماعی هم در این تجمع ضمن اعلام وفاداری و پاسداری از آرمان‌های شهدا و انقلاب و اسلامی ایران و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و تاکید بر رعایت قانون اساسی، اظهار کرد: ما از اقدامات دستگاه قضا و به ویژه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با مفاسد اقتصادی قاطعانه اعلام حمایت می‌کنیم و خواهان ادامه دادن این روند هستیم.
به گزارش کبنا، تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهای از اقدامات شجاعانه و قاطعانه دستگاه قضا در مقابله با زمین خواری و ویژه خواری ها قدردانی و تشکر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدعلي طالبي گنجه
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان خدا و خدمتگزاران به مردم با ارزوي قطع كامل دستان زمين خواران و ويژه خواران و دست اندازان به بيت المال و حقوق مردم نجيب استان
Iran, Islamic Republic of
این حرکت یک اقدام انقلابی در راستای منویات مقام معظم رهبریوحمایت از حاج آقا مزارعی و ادامه جنبش حق طلبانه عدالتخواهی در استان خواهد بود
Romania
اگرتجمع بدون مجوز بود چرا برخورد نکردید.تازه خود رییس کل گفت تجمع نکنیت...وای وای وای
عابدین خشنود
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای مزارعی که نشان داده که هنوز بزرگان و مجتهدهای وجود دارد که بتوانند جلوی این همه ظلم و زمینخواری و راندخوری رو بگیره
و واقعا از آقای طالبی سپاس گذاریم که در این رابطه خیلی زحمت کشیدن از خداوند منان خواهانم که سلامت و سربلند باشند
Canada
خدا رو شکر که مزارعی به موقع رسیدن و گر نه اینطور که این پیش میرفت تا یکی دو سال دیگه کل شهر و تصرف میکرد یه پرچمم میزد رو دنا.
خدا حفظت کنه مرد عمل.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
درود بر ریاست محترم دادگستری و درود بر شما مردم حق طلب. ان شاءالله هر چه زودتر شاهد اجرای کامل احکام این مفسدین و احقاق حق پایمال شده ی مردم مستضعف باشیم به برکت صلوات بر محمد و آل محمد. اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
محب
Romania
اینا رو حتما .همچین نوشتی مردم یاسوج انگار لشکرکشی بوده.چهارنفر بیشتر نیستن که..
Iran, Islamic Republic of
اینهمه ساخت وساز خلاف در اقصی نقاط شهریاسوج منجمله درسروک یاسوج که تعدادی پیمانکار،، پزشک ودیگرپولداران جمع شدن وکاخها ساختن تکلیف چیست؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت وتبارک الله امیداورشدیم از مسولان ؛امیداوریم که عملیاتی شود؛مردم باشماست دانه درشتها رابگیرد؛حکومت اسلامی است نه حکومت مستکبیرین
Iran, Islamic Republic of
محب میخای بگی مردم استقبال نکردند اشتباه فکر میکنی یا خوودتو زدی به اون راه یا ازداری میخوری کار خدا پسندانه مدیر کل دادگستری همه را به نظام امیدوار کرده امید است این حرکت استمرار پیدا کنه تا امثال.
دوست
Iran, Islamic Republic of
شلاق ها در ملا عام اجرا شود تا مفاسد اقتصادی ریشه کن شود قاضی القضات نترس و شجاع. همه امیدمان بعد از خدا به فرزندان انقلابی دستگاه قضایی استان هست.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1