کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئولان رسیدگی به نیازهای جوانان را از اولویت برنامه‌های خود بدانند

26 آبان 1397 ساعت 14:10

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولین باید موضوع جوانان را اولویت بدانند و نسبت به امور آن‌ها اشتیاق بالایی نشان دهند.


چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست مدیرکل امور اجتماعی استانداری و با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی استان، در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی فتح میرمحمدی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان به پرهیز از تصمیمات احساسی و روزمره در حوزه جوانان تأکید کرد، و گفت: باید جوانان را به‌خوبی درک کنیم و با تفاوت‌های فکری و خلاقیتی آن‌ها توجه شود.
وی بابیان اینکه، همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولین باید موضوع جوانان را اولویت بدانند و نسبت به امور آن‌ها اشتیاق بالایی نشان دهند، افزود: ما پیش‌ازاین نقش جوانان در توسعه علمی، پیشرفت جامعه و مقابله با تهدیدهای دشمن را درک کردیم و امروز باید با اعتماد به آن‌ها زمینه را برای انجام اقدامات بزرگ‌تر فراهم کنیم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه، باید در موضوع اشتغال و ازدواج جوانان دقت نظر داشت، تأکید کرد: در جلسات با دست‌پر، اشتیاق و انگیزه حاضر شد و راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات جوانان را باید دنبال کرد.
میرمحمدی بابیان اینکه در حوزه جوانان باید با اهتمام و جدیت تمام کارکرد، چراکه موضوع جوانان با اقدامات تبلیغاتی پیش نمی‌رود، اظهار داشت: ارائه پیشنهاد‌ها و راهکارها در این حوزه قابل‌اجرا و کارگشا باشد.
وی یا بیان اینکه، باید برای توسعه استان به پرتوی همین جوانان امیدوار باشیم، گفت: اهمیت دادن به موضوع جوانان به معنای اهمیت دادن به همه امور جامعه و آینده آن‌هاست و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به کار جوانان جبران‌ناپذیر است.
وی از عدم حضور تعدادی از اعضای این جلسه خواستار رسیدگی علت از دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان شد
 


کد مطلب: 404597

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404597/2/مسئولان-رسیدگی-نیازهای-جوانان-اولویت-برنامه-های-خود-بدانند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1