تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۰۴۵۹۷
در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئولان رسیدگی به نیازهای جوانان را از اولویت برنامه‌های خود بدانند

۰
کبنا ؛چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست مدیرکل امور اجتماعی استانداری و با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی استان، در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی فتح میرمحمدی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان به پرهیز از تصمیمات احساسی و روزمره در حوزه جوانان تأکید کرد، و گفت: باید جوانان را به‌خوبی درک کنیم و با تفاوت‌های فکری و خلاقیتی آن‌ها توجه شود.
وی بابیان اینکه، همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولین باید موضوع جوانان را اولویت بدانند و نسبت به امور آن‌ها اشتیاق بالایی نشان دهند، افزود: ما پیش‌ازاین نقش جوانان در توسعه علمی، پیشرفت جامعه و مقابله با تهدیدهای دشمن را درک کردیم و امروز باید با اعتماد به آن‌ها زمینه را برای انجام اقدامات بزرگ‌تر فراهم کنیم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه، باید در موضوع اشتغال و ازدواج جوانان دقت نظر داشت، تأکید کرد: در جلسات با دست‌پر، اشتیاق و انگیزه حاضر شد و راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات جوانان را باید دنبال کرد.
میرمحمدی بابیان اینکه در حوزه جوانان باید با اهتمام و جدیت تمام کارکرد، چراکه موضوع جوانان با اقدامات تبلیغاتی پیش نمی‌رود، اظهار داشت: ارائه پیشنهاد‌ها و راهکارها در این حوزه قابل‌اجرا و کارگشا باشد.
وی یا بیان اینکه، باید برای توسعه استان به پرتوی همین جوانان امیدوار باشیم، گفت: اهمیت دادن به موضوع جوانان به معنای اهمیت دادن به همه امور جامعه و آینده آن‌هاست و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به کار جوانان جبران‌ناپذیر است.
وی از عدم حضور تعدادی از اعضای این جلسه خواستار رسیدگی علت از دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان شد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1