کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حاشیه بازگشایی و ساماندهی محور اصلی شهر مادوان مطرح شد

جهانبخش: 13 آبان دست پلید استکبار برای مظلوم جهان رو شد / بازگشایی و ساماندهی محور اصلی مادوان (+عکس)

12 آبان 1397 ساعت 21:42

شهردار مادوان در ادامه از اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و دانش آموزان خواست تا در راهپیمایی 13 آبان شرکت نمایند.


شهردار مادوان گفت: 13 آبان، روز خورد شدن استخوان‌های استکبار است که آن هم به دست جوانان و دانش‌آموزان این سرزمین انجام گرفت و تا ابد در تاریخ می‌ماند.
به گزارش کبنا از یاسوج، داریوش جهانبخش عصر امروز در حاشیه بازگشایی و ساماندهی محور اصلی شهر مادوان، با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و دانشجویان، اظهار کرد: 13 آبان روز استکبار ستیزی است و امام خمینی (ره) چه زیبا فرمودند که سیزده آبان ماه 58 انقلاب دوم مردم ایران بود، در این روز برای دومین بار ابهت غرب و شرق در هم شکسته شد و دستان پلید استکبار برای کشورهای مظلوم جهان نمایان شد.
شهردار مادوان ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل رشادت‌ها و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم است. در 4 دهه از عمر با عزت انقلاب با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو بوده است که این نشان می‌دهد که این نظام اسلامی دشمنان زیادی در کمین دارد. و همه این توطئه‌ها و هزینه‌ها که دشمن متقبل شده، به خاطر منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران است، اما هیچ وقت به آرزوهایش نمی‌رسد، چرا که حقیقتاً همیشه مردم ایران اسلامی پای انقلاب خود مانده‌اند و می‌مانند.
وی در ادامه از اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و دانش آموزان خواست تا در راهپیمایی 13 آبان شرکت نمایند.
جهانبخش در بخش دیگری از سخنان خود، به بازگشایی و ساماندهی محور اصلی شهر مادوان اشاره کرد و اظهار داشت: این محور هم نقش جابه جایی ایفا می‌کند و هم نقش دسترسی و باتوجه به عر ض ۳۵ متری که برای این خیابان پیش بینی شده بود امروز این حریم تکمیل شد.
شهردار مادوان تصریح کرد: این محور نقش اتصال بین دو شهر توریستی یاسوج و سی سخت را انجام می دهد و شلوغ‌ترین محور به لحاظ ترافیکی بوده که می‌طلبید برای تسهیل رفت و آمد هرچه سریعتر باز بشود که الحمدالله به همت شهرداری و شورا وهمکاری مالکین این مهم انجام شد و هدیه‌ای به مردم عزیر و گردشگران تقدیم شد.


کد مطلب: 404288

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404288/2/جهانبخش-13-آبان-دست-پلید-استکبار-مظلوم-جهان-رو-بازگشایی-ساماندهی-محور-اصلی-مادوان-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1