تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۴۰۴۲۸۸
در حاشیه بازگشایی و ساماندهی محور اصلی شهر مادوان مطرح شد

جهانبخش: 13 آبان دست پلید استکبار برای مظلوم جهان رو شد / بازگشایی و ساماندهی محور اصلی مادوان (+عکس)

۰
کبنا ؛شهردار مادوان گفت: 13 آبان، روز خورد شدن استخوان‌های استکبار است که آن هم به دست جوانان و دانش‌آموزان این سرزمین انجام گرفت و تا ابد در تاریخ می‌ماند.
به گزارش کبنا از یاسوج، داریوش جهانبخش عصر امروز در حاشیه بازگشایی و ساماندهی محور اصلی شهر مادوان، با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و دانشجویان، اظهار کرد: 13 آبان روز استکبار ستیزی است و امام خمینی (ره) چه زیبا فرمودند که سیزده آبان ماه 58 انقلاب دوم مردم ایران بود، در این روز برای دومین بار ابهت غرب و شرق در هم شکسته شد و دستان پلید استکبار برای کشورهای مظلوم جهان نمایان شد.
شهردار مادوان ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل رشادت‌ها و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم است. در 4 دهه از عمر با عزت انقلاب با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو بوده است که این نشان می‌دهد که این نظام اسلامی دشمنان زیادی در کمین دارد. و همه این توطئه‌ها و هزینه‌ها که دشمن متقبل شده، به خاطر منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران است، اما هیچ وقت به آرزوهایش نمی‌رسد، چرا که حقیقتاً همیشه مردم ایران اسلامی پای انقلاب خود مانده‌اند و می‌مانند.
وی در ادامه از اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و دانش آموزان خواست تا در راهپیمایی 13 آبان شرکت نمایند.
جهانبخش در بخش دیگری از سخنان خود، به بازگشایی و ساماندهی محور اصلی شهر مادوان اشاره کرد و اظهار داشت: این محور هم نقش جابه جایی ایفا می‌کند و هم نقش دسترسی و باتوجه به عر ض ۳۵ متری که برای این خیابان پیش بینی شده بود امروز این حریم تکمیل شد.
شهردار مادوان تصریح کرد: این محور نقش اتصال بین دو شهر توریستی یاسوج و سی سخت را انجام می دهد و شلوغ‌ترین محور به لحاظ ترافیکی بوده که می‌طلبید برای تسهیل رفت و آمد هرچه سریعتر باز بشود که الحمدالله به همت شهرداری و شورا وهمکاری مالکین این مهم انجام شد و هدیه‌ای به مردم عزیر و گردشگران تقدیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1