تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۰۳۹۱۰
امام جمعه چرام:

دادستان جدید چرام معرفی شد / افشار: مردم منتظر برخورد با استخدام‌های غیرقانونی در برخی ادارات کهگیلویه و بویراحمد هستند

۰
کبنا ؛صبح امروز مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام با حضور معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل،امام جمعه،فرماندار چرام و اعضای شورای اداری در سالن شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام گفت: نکته‌ای که در کل استان وجود دارد و باید به عنوان یک نقطه سیاه در ادارات ما نامگذاری شود بحث استخدام‌های غیرقانونی است، مردم توقع دارند که با کسانی که در این زمینه اقدام کرده‌اند به شدت برخورد شود.
حجت‌الاسلام افشار با بیان اینکه قضاوت همزاد با انسان‌های اولیه ای که بر روی زمین زندگی کرده‌اند،بوده است، اظهار کرد: زندگی اجتماعی بشر قطعا منازعات و مناقشاتی دارد که در بین انسان‌ها باید شخصیت‌هایی به عنوان قاضی وجود داشته باشد.
امام جمعه چرام به برخی نکات مهم اشاره داشت و عنوان کرد: یکی از معضلات شهرستان که زحمات زیادی هم در این خصوص کشیده شد و قضات احکام خوبی نیز صادر کرده اند اما جا دارد با شدت بیشتری برخورد شود و آن بحث خرده فروشان مواد مخدر هست که مردم به شدت گلایه مند هستند.
وی،معضل دیگر را نزاع‌های دسته جمعی ذکر کرد و گفت: در خصوص نزاع‌های دسته جمعی،در شهرستان چرام بازدارندگی خوب صورت گرفته اما توقع داریم مجموعه دوستان در دادگستری احکام را با شدت عملی کنند و ریش سفیدی در این قضایا دخیل نباشد چرا که گاهی دو بچه کوچیک دعوا می‌کنند ولی دو طایفه درگیر می‌شود.
حجت الاسلام افشار در ادامه، متذکر شد: نکته‌ای که در کل استان وجود دارد و باید به عنوان یک نقطه سیاه در ادارات ما نامگذاری شود بحث استخدام‌های غیرقانونی است، مردم توقع دارند که با کسانی که در این زمینه اقدام کرده‌اند به شدت برخورد شود ولو بازنشسته شده باشند تا رویکرد قضایی دیده شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی واقعا زود بفکر افتادین
فرزین
Iran, Islamic Republic of
بلاخره این خبر کی اومد جای کی دادستان کی شد
چرامی
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید متن خبر شما تودیعه و معارفه داستان هست کی امد و کی رفت (چرا این. امام جمعه را می کنید ). چه ربطی دارد واقعا جای تاسف دارد
حسنی
Romania
من که متوجه نشدم کی به عنوان دادستان معرفی شد‌.متاسفانه نوع خبرنویسی را هنوز یاد نگرفتن !!!!!
Iran, Islamic Republic of
اخرش کی ره کی اومه .؟
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1