کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید از خانه سالمندان و نیروهای آتش‌نشانی یاسوج

احمدی: سالمندان سرمایه ارزشمند جامعه هستند/ لزوم تعویض خودروی آتش‌نشانی شهر یاسوج

10 مهر 1397 ساعت 20:20

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالمندان سرمایه‌های معنوی ما هستند و سال‌ها برای فرزندان و خانواده خودشان تلاش کردند و این‌ها بیش از اینکه نیاز به امکانات مادی داشته باشند نیاز به عواطف، محبت و نیاز به مراقبت و نگهداری دارند.


علی‌محمد احمدی امروز در دیدار از مراکز سالمندان و آتش‌نشانان مرکز استان، اظهار کرد: این هفته تجلیل از سالمندان و روز سالمند هست که در این استان مراکزی تحت پوشش بهزیستی از طریق برون‌سپاری اداره می‌شود، بنده هم در مناسبت‌های مختلف هم از مراکز نگهداری سالمندان آقایان و هم توفیق پیدا کردیم که بازدیدی داشته باشیم از مرکزی که متعلق به خانم‌ها هست.
احمدی افزود: بخشی از سالمندان دارای بیماری‌های جسمی و حرکتی هستند و برخی هم ازلحاظ جسمی مشکلات خاص ندارند، در بازدیدی که داشتم خدماتی که ارائه می‌شود خدمات مناسب هست اما مطلوب نیست و ما باید تلاش کنیم که این مراکز تقویت شوند.
وی بیان داشت: البته دولت برنامه‌های حمایتی دارد و ما هم در کنار حمایت‌هایی که دولت می‌کند باید از طریق تریبون‌ها و خیرین و همچنین خانواده‌ها را باید تشویق کنیم تا پای‌کار بیایند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالمندان سرمایه‌های معنوی ما هستند و سال‌ها برای فرزندان و خانواده خودشان تلاش کردند و این‌ها بیش از اینکه نیاز به امکانات مادی داشته باشند نیاز به عواطف، محبت و نیاز به مراقبت و نگهداری دارند که ما باید در استان تلاش کنیم و مسئولین بهزیستی هم اهتمام خود را به‌کارگیرند.
وی بابیان اینکه دولت برنامه‌های خاص خود را برای حمایت از این سالمندان دارد، افزود: دولت بسته‌های حمایتی دارد و برنامه ما این است که ضمن اینکه بازدید می‌کنیم مسائل و موضوعات این‌ها را به مسئولین منتقل و پیگیری کنیم و امیدواریم هستیم که گام‌به‌گام بتوانیم و بستری را فراهم کنیم که این عزیزان در فضای بهتر و بدون دغدغه و بدون اینکه ناراحتی و گرفتاری داشته باشند در فضاهای بهتری موردحمایت قرار بگیرند.
احمدی در دیدار با آتش‌نشانان اظهار داشت: همه مردم و ما قدردان تلاش آتش‌نشانان هستند، آتش‌نشانی شهر یاسوج باید تجهیزات لازم را در حوادث ناگوار داشته باشد توصیه کنید و در خرید خودروهای جدید هر چه زودتر اقدام کنید.
وی تأکید کرد: انتظار ما این است که فضای استراحت نیروهای آتش‌نشانی یاسوج مطلوب‌تر شود و ساختاری که وابسته به شهرداری است را به لحاظ منظر شهری درست شود.
هاشم یوسفی مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج در این دیدار نیز گفت: حدود 53 نیرو داریم که از این تعداد 23 نیرو شرکتی هستند و ما مأموریت داریم که به‌صورت شبانه‌روزی سامانه 125 برای ارائه خدمات به مردم حاضر باشند.
یوسفی افزود: برخی از کمبودهایی در آتش‌نشانی مرکز استان وجود دارد، در حوادث ناگوار که خودروی سنگین باید حضور پیدا کند زمان می‌برد و نیاز به خودروهای پیشرو و تجهیزات کافی داریم.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: برخی از خودروهای آتش‌نشانی مرکز استان فرسوده هستند که به خودروهای جدید برای خدمات‌رسانی بهتر نیاز داریم.
وی افزود: یکی از مشکلات اصلی آتش‌نشانی شهر یاسوج خودروی نردبان هست، شهر یاسوج یک شهر رو به رشدی هست و روزبه‌روز تعداد ساختمان‌های ما بیشتر می‌شود و نیاز به خودروهای نردبانی و تجهیزات داریم.


کد مطلب: 403434

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403434/2/احمدی-سالمندان-سرمایه-ارزشمند-جامعه-هستند-لزوم-تعویض-خودروی-آتش-نشانی-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1