تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۰۳۴۳۴
در بازدید از خانه سالمندان و نیروهای آتش‌نشانی یاسوج

احمدی: سالمندان سرمایه ارزشمند جامعه هستند/ لزوم تعویض خودروی آتش‌نشانی شهر یاسوج

۰
کبنا ؛علی‌محمد احمدی امروز در دیدار از مراکز سالمندان و آتش‌نشانان مرکز استان، اظهار کرد: این هفته تجلیل از سالمندان و روز سالمند هست که در این استان مراکزی تحت پوشش بهزیستی از طریق برون‌سپاری اداره می‌شود، بنده هم در مناسبت‌های مختلف هم از مراکز نگهداری سالمندان آقایان و هم توفیق پیدا کردیم که بازدیدی داشته باشیم از مرکزی که متعلق به خانم‌ها هست.
احمدی افزود: بخشی از سالمندان دارای بیماری‌های جسمی و حرکتی هستند و برخی هم ازلحاظ جسمی مشکلات خاص ندارند، در بازدیدی که داشتم خدماتی که ارائه می‌شود خدمات مناسب هست اما مطلوب نیست و ما باید تلاش کنیم که این مراکز تقویت شوند.
وی بیان داشت: البته دولت برنامه‌های حمایتی دارد و ما هم در کنار حمایت‌هایی که دولت می‌کند باید از طریق تریبون‌ها و خیرین و همچنین خانواده‌ها را باید تشویق کنیم تا پای‌کار بیایند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالمندان سرمایه‌های معنوی ما هستند و سال‌ها برای فرزندان و خانواده خودشان تلاش کردند و این‌ها بیش از اینکه نیاز به امکانات مادی داشته باشند نیاز به عواطف، محبت و نیاز به مراقبت و نگهداری دارند که ما باید در استان تلاش کنیم و مسئولین بهزیستی هم اهتمام خود را به‌کارگیرند.
وی بابیان اینکه دولت برنامه‌های خاص خود را برای حمایت از این سالمندان دارد، افزود: دولت بسته‌های حمایتی دارد و برنامه ما این است که ضمن اینکه بازدید می‌کنیم مسائل و موضوعات این‌ها را به مسئولین منتقل و پیگیری کنیم و امیدواریم هستیم که گام‌به‌گام بتوانیم و بستری را فراهم کنیم که این عزیزان در فضای بهتر و بدون دغدغه و بدون اینکه ناراحتی و گرفتاری داشته باشند در فضاهای بهتری موردحمایت قرار بگیرند.
احمدی در دیدار با آتش‌نشانان اظهار داشت: همه مردم و ما قدردان تلاش آتش‌نشانان هستند، آتش‌نشانی شهر یاسوج باید تجهیزات لازم را در حوادث ناگوار داشته باشد توصیه کنید و در خرید خودروهای جدید هر چه زودتر اقدام کنید.
وی تأکید کرد: انتظار ما این است که فضای استراحت نیروهای آتش‌نشانی یاسوج مطلوب‌تر شود و ساختاری که وابسته به شهرداری است را به لحاظ منظر شهری درست شود.
هاشم یوسفی مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج در این دیدار نیز گفت: حدود 53 نیرو داریم که از این تعداد 23 نیرو شرکتی هستند و ما مأموریت داریم که به‌صورت شبانه‌روزی سامانه 125 برای ارائه خدمات به مردم حاضر باشند.
یوسفی افزود: برخی از کمبودهایی در آتش‌نشانی مرکز استان وجود دارد، در حوادث ناگوار که خودروی سنگین باید حضور پیدا کند زمان می‌برد و نیاز به خودروهای پیشرو و تجهیزات کافی داریم.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: برخی از خودروهای آتش‌نشانی مرکز استان فرسوده هستند که به خودروهای جدید برای خدمات‌رسانی بهتر نیاز داریم.
وی افزود: یکی از مشکلات اصلی آتش‌نشانی شهر یاسوج خودروی نردبان هست، شهر یاسوج یک شهر رو به رشدی هست و روزبه‌روز تعداد ساختمان‌های ما بیشتر می‌شود و نیاز به خودروهای نردبانی و تجهیزات داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1