تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۲۸۳۲
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

بزرگترین اورژانس جنوب کشور در «دهدشت» به بهره‌برداری می‌رسد

۰
کبنا ؛رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های طرح تحول سلامت، اورژانس 70 تخت خوابی که قابل ارتقا تا 110 تخت است، مراحل نهایی افتتاح و بهره برداری را طی می‌کند.
کوروش داوری عنوان کرد: این پروژه با زیر بنای دوهزار و 200 متر مربع و اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال با مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی، سرمایشی و گرمایشی و با اشتغال زایی بیش از 110 نفر به زودی افتتاح می‌شود.
داوری این پروژه را کمربند امنیت و سلامت دانست و بیان کرد: راه اندازی این پروژه موجب، توسعه همه جانبه خدمات اورژانسی می‌شود و روند مطلوبی خواهد داشت.
وی ادامه داد: تلاش‌های بی وقفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، نظارت مستمر مدیر منابع فیزیکی، باعث شد هدیه‌ای ارزشمند و خدمتی ماندگار، پروژه‌ای چند جانبه در قالب اورژانس تقدیم کهگیلویه بزرگ شود که بدون شک حمایت همه جانبه و پیگیری‌های مکرر نماینده کهگیلویه بزرگ که شاهکارهای پروژه‌های عمرانی وی در سطح ملی ماندگار شده است، نقش مهم و اساسی در بهره برداری از این پروژه سلامت داشته است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود: زحمات بی شائبه «صمیمی دوست» پیمانکار برجسته پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان نیز قابل تقدیر است چرا که تمامی استاندارهای ساخت و ساز را رعایت نموده وبا کیفیت‌ترین مصالح و بهترین الگوی معماری را به کار گرفته است تا حیاتی مجدد به بیماران اورژانسی هدیه دهد.
داوری در پایان مطرح گرد: این موفقیت بزرگ و خدمت صادقانه، شایسته  مردمی است، که ارائه خدمات سلامت حق طبیعی آن‌ها است که  توسعه زیر ساخت‌های سلامت می‌تواند، نوید بخش امید به زندگی در بین مردم کهگیلویه بزرگ باشد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
باید بر دستان استاد چمن بوسه زد که این پروژه را مصوب و تا 80 در صد پیشرفت کاری پیش برد آن زمان آقای هاشمی نماینده نبود آقای بزرگواری با صداقت نماینده مردم بودند تازه همان 20 در صد باقی مانده هنوز تمام نشده است .
فضیلطی
Iran, Islamic Republic of
. به اندازه یک خانه بهداشت چرام هم نیست کجاش بزرگ است
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام اولین یک نفر استخدام نمیشه و ثانیا بعد از سه سال هنوز مشخص نیست کی افتتاح میشه چون هنوز تجهیزات خریداری نشد.......
خبرنگار محترم کبنا لطفا پیگیری کنید ببیند استخدامی صورت میگیرد سه سال متوالی آزمون استخدامی وزارت بهداشت برگزار میشود سهمیه استخدام بچه های کهگیلویه صفر یا دو نفر که این دو نفر به ایثارگران اختصاص می یابد.
پ پ پ
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخ
ساقی
Iran, Islamic Republic of
خوشحالیم که این پروژه به بهره برداری می رسه اما باعث. مدیریت شده ای در این پروژه اتفاق افتاده که میشد یک پروژه شبیه همان را جای دیگر ساخت . از نمایندگانی که از لیدرهای.د حمایت میکنند متأسفیم . مگر چقدر هزینه کرده اند . این بالاتر . البته بهتر است بگویند بهسازی .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1