تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۰۲۵۸۶
کبنا گزارش می‌دهد

جشن روز داروساز در گچساران / قائدی: این خیلی زشت است که بعضی داروسازان استان علیه هم حرف می‌زنند

۲
کبنا ؛جشن روز داروساز با حضور امام بخش قائدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی استان کهگیلویه و بویراحمد، امام بخش قائدی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسب روز داروساز با داروسازان شهرستان گچساران دیدار کرد.
بنا بر این گزارش، همچنین جشن روز داروساز به طور خودجوش توسط داروسازان شهرستان گچساران و با حضور امام بخش قائدی معاونت غذا و داروی استان برگزار شد.
در این جشن از 4 دارو ساز فعال و 17 مسوول فنی برتر تجلیل شد.
قائدی در این جشن، اظهار کرد: بیماران صعب‌العلاج شهرستان گچساران دیگر دغدغه داروهای خاص خود را نداشته باشند چرا که ما این اختیار را به گچساران داده‌ایم که خودشان داروی بیماران خاص را توزیع کنند.
معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات داروخانه‌ها و مسائل اقتصادی اشاره و اظهار کرد: داروسازان باید به دنبال ترکیبات بهتر دارویی باشند تا بدن بیماران آسیب‌های کمتری از مصرف ببینند.
وی افزود: باید داروهای جدید کشف و راهکارهای بهتری برای مصرف داروها ارائه شوند.
قائدی گفت: آمادگی داریم که آزمایشگاه معاونت غذا و دارو را در اختیار داروسازان استان قرار دهیم تا بتوانند کارهای پژوهشی خود را به راحتی دنبال کنند.
این مسوول در ادامه بیان کرد: راه اندازی تعاونی داروسازان استان کهگیلویه و بویراحمد ضرورت دارد چرا که مشکلات داروسازان را بهتر می‌توانید در سطح استان و کشور پیگیری کنید.
وی به اختلافات برخی داروسازان گریزی زد و گفت: داروسازان نباید بر علیه همدیگر گزارش‌های غیرواقع و نادرست بدهند و این مسئله خیلی بد است که داروسازان بر علیه همدیگر اینچنین گزارشاتی را بدهند.
بنا بر این گزارش همچنین در این جشن، برنامه‌های متنوعی از جمله موسیقی محلی و نمایش نامه‌ اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، امام بخش قائدی در ادامه سفر خود به گچساران از داروخانه‌های سطح شهر به مناسبت روز دارو بازدید و با اهداء شاخه گلی از آنان قدردانی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

داروساز
Iran, Islamic Republic of
وقتی ...ن غذا و دارو می شود دیگه حرفی برای گفتن نمی ماند!!!!!!
بانک ملت
Iran, Islamic Republic of
از روزی که دکترصیدی مدیرشبکه بهداشت درمان گچساران شده آرامش وامنیت وشوروشوق عجیبی دربین پرسنل بوجودآمده...انسانی مردم دار و قانع وپیگیرمسائل شبکه وارباب رجوع میباشد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1