کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح شد

کاظمی‌جو: «مدیران کل» خوب حرف می‌زنند ولی حرف خوب نمی‌زنند! / سکوت رندانه بانک‌ها در جلسه جوانان!

26 مرداد 1397 ساعت 12:47

جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه با موضوع ازدواج و آسیب های اجتماعی با حضور معاون فرماندار کهگیلویه،مدیر کل اداره ورزش و جوانان وسایر اعضا درفرمانداری دهدشت برگزار شد.


جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه با موضوع ازدواج و آسیب‌های اجتماعی با حضور معاون فرماندار کهگیلویه، مدیر کل اداره ورزش و جوانان وسایر اعضا درفرمانداری دهدشت برگزار شد.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان در گفتگو با کبنا اظهار کرد: جلساتی در ستاد سامان دهی شهرستان‌ها با حضور فرماندار و روسای ادارات برگزار می‌شود و با توجه به فضای حاکم بر هرشهرستان و با زخوردهایی که از محلات و مناطق دریافت می‌کنند در خصوص رفع آسیب‌های اجتماعی برنامه ریزی می‌کنند.
علوی عنوان کرد: در واقع پیرامون کاهش آسیب‌های اجتماعی دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌هایی از وزارت کشور به اداره کل ابلاغ می‌شود که ما نیز سالانه یا 6 ماهه این ابلاغیه‌ها را برای شهرستان‌ها می‌فرستیم تا با این موضوعیت که در سطح کلان کشور دیده شدها ست اقدام کنند.
علوی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در واقع یک هماهنگ کننده بین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سامان دهی برای جلوگیری از اتلاف وقت و اعتبارات و موازی کاری اداره‌ها است و ادارات موظف هستند به فعالیت‌هایی که باید انجام دهند، البته ما نیز به پیوست آن‌ها پیگیر امورات هستیم.
وی ادامه داد: به مناسبت هفته ازدواج از سوی وزارت کشور ابلاغیه برای برگزاری جشن و تجلیل از زوج‌های موفق داریم.
 
بزرگ‌ترین خیانت به جوانان!
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در این جلسه با بیان اینکه آئین کلی گویی دشمن راه کار و پیشنهاد است تصریح کرد: همیشه در جلسات کلی گویی می‌کنیم، راهکار و پیشنهادی ارائه نمی‌دهیم.
ایرج کاظمی جو با اشاره به اینکه مدیران کل هنگام حضور در شهرستان‌ها خوب حرف می‌زنند ولی حرف خوب اصلاً نمی‌زنند اظهار کرد: دوست داریم وقتی جلسه‌ای پیرامون آسیب‌های اجتماعی و ازدواج برگزار می‌شود، حداقل مصداقی عینی از موضوع بیان شود در حالی که در رابطه با اصل موضوع جلسه صحبت نشد.
کاظمی جو عنوان کرد: آرزو به دل ماندیم یک بار در جلسات ستاد سامان دهی از چند جوان دعوت شود و به آن‌ها بگوییم شما حق حیات و حرف زدن دارید، درست نیست که ما در جلسات بنشینیم و برای دیگران تصمیم بگیریم.
وی ادامه داد: این که می گویید مشکل اصلی جامعه طلاق است درست نیست، مشکل امروز جوانان ما اشتغال و بیکاری است و اگر حوزه وزارت ورزش و اداره ورزش و جوانان در شهرستان‌ها تمام هم و غم خود را روی بحث اشتغال جوانان بگذارنند و به هیچ موضوع دیگری نپردازنند، مشکلات جوانان خود حل می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه گفت: بزرگ‌ترین خیانت زمانی به جوانان شد که با ورزش ادغام شد، امور جوانان به حاشیه رفت و فقط به ورزش می‌پردازند.
 
سکوت رندانه بانک‌ها!
معاون فرماندار کهگیلویه نیز در این جلسه اظهار کرد: درست که اعضای ستاد سامان دهی مشخص است ولی برای حضور جوانان در جلسات هیچ منعی نداریم و با شنیدن حرف‌های آن‌ها بهتر می‌توانیم متوجه مشکلات آن‌ها شویم.
اسلام خسروی در خصوص وام ازدواج عنوان کرد: مدیران بانک‌ها در جلسات حضور دارند ولی به صورت رندانه سکوت کردند و آماری ارائه ندادند، انتظار نداریم که خلاف آئین نامه و قانون خود عمل کنید ولی اگر هدفتان کمک به جوانان باشد خودتان آن‌ها را راهنمایی می‌کنید و در برخی موارد می‌توانید زیاد سخت گیری نکنید.


کد مطلب: 402287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402287/2/کاظمی-جو-مدیران-کل-خوب-حرف-می-زنند-ولی-نمی-زنند-سکوت-رندانه-بانک-ها-جلسه-جوانان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1