تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۰۲۲۸۷
در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح شد

کاظمی‌جو: «مدیران کل» خوب حرف می‌زنند ولی حرف خوب نمی‌زنند! / سکوت رندانه بانک‌ها در جلسه جوانان!

۰
کبنا ؛جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه با موضوع ازدواج و آسیب‌های اجتماعی با حضور معاون فرماندار کهگیلویه، مدیر کل اداره ورزش و جوانان وسایر اعضا درفرمانداری دهدشت برگزار شد.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان در گفتگو با کبنا اظهار کرد: جلساتی در ستاد سامان دهی شهرستان‌ها با حضور فرماندار و روسای ادارات برگزار می‌شود و با توجه به فضای حاکم بر هرشهرستان و با زخوردهایی که از محلات و مناطق دریافت می‌کنند در خصوص رفع آسیب‌های اجتماعی برنامه ریزی می‌کنند.
علوی عنوان کرد: در واقع پیرامون کاهش آسیب‌های اجتماعی دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌هایی از وزارت کشور به اداره کل ابلاغ می‌شود که ما نیز سالانه یا 6 ماهه این ابلاغیه‌ها را برای شهرستان‌ها می‌فرستیم تا با این موضوعیت که در سطح کلان کشور دیده شدها ست اقدام کنند.
علوی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در واقع یک هماهنگ کننده بین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سامان دهی برای جلوگیری از اتلاف وقت و اعتبارات و موازی کاری اداره‌ها است و ادارات موظف هستند به فعالیت‌هایی که باید انجام دهند، البته ما نیز به پیوست آن‌ها پیگیر امورات هستیم.
وی ادامه داد: به مناسبت هفته ازدواج از سوی وزارت کشور ابلاغیه برای برگزاری جشن و تجلیل از زوج‌های موفق داریم.
 
بزرگ‌ترین خیانت به جوانان!
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در این جلسه با بیان اینکه آئین کلی گویی دشمن راه کار و پیشنهاد است تصریح کرد: همیشه در جلسات کلی گویی می‌کنیم، راهکار و پیشنهادی ارائه نمی‌دهیم.
ایرج کاظمی جو با اشاره به اینکه مدیران کل هنگام حضور در شهرستان‌ها خوب حرف می‌زنند ولی حرف خوب اصلاً نمی‌زنند اظهار کرد: دوست داریم وقتی جلسه‌ای پیرامون آسیب‌های اجتماعی و ازدواج برگزار می‌شود، حداقل مصداقی عینی از موضوع بیان شود در حالی که در رابطه با اصل موضوع جلسه صحبت نشد.
کاظمی جو عنوان کرد: آرزو به دل ماندیم یک بار در جلسات ستاد سامان دهی از چند جوان دعوت شود و به آن‌ها بگوییم شما حق حیات و حرف زدن دارید، درست نیست که ما در جلسات بنشینیم و برای دیگران تصمیم بگیریم.
وی ادامه داد: این که می گویید مشکل اصلی جامعه طلاق است درست نیست، مشکل امروز جوانان ما اشتغال و بیکاری است و اگر حوزه وزارت ورزش و اداره ورزش و جوانان در شهرستان‌ها تمام هم و غم خود را روی بحث اشتغال جوانان بگذارنند و به هیچ موضوع دیگری نپردازنند، مشکلات جوانان خود حل می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه گفت: بزرگ‌ترین خیانت زمانی به جوانان شد که با ورزش ادغام شد، امور جوانان به حاشیه رفت و فقط به ورزش می‌پردازند.
 
سکوت رندانه بانک‌ها!
معاون فرماندار کهگیلویه نیز در این جلسه اظهار کرد: درست که اعضای ستاد سامان دهی مشخص است ولی برای حضور جوانان در جلسات هیچ منعی نداریم و با شنیدن حرف‌های آن‌ها بهتر می‌توانیم متوجه مشکلات آن‌ها شویم.
اسلام خسروی در خصوص وام ازدواج عنوان کرد: مدیران بانک‌ها در جلسات حضور دارند ولی به صورت رندانه سکوت کردند و آماری ارائه ندادند، انتظار نداریم که خلاف آئین نامه و قانون خود عمل کنید ولی اگر هدفتان کمک به جوانان باشد خودتان آن‌ها را راهنمایی می‌کنید و در برخی موارد می‌توانید زیاد سخت گیری نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیوجام
Iran, Islamic Republic of
ب قول دکتر کاظمی مدیرکل ها فقط حرف میزنن
زنده باد دکتر کاظمی
Iran, Islamic Republic of
آقای کاظمی
سالگرد زنده یاد حسین پناهی امسال بدون کوچکتربن واکنش از طرف اداره فرهنگ کهگیلویه در سکوت گذشت.
وای بر اداره ای که متولی فرهنگش شما باشید.
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1