کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر هنرستان هنرهای زیبا یاسوج

ثبت‌نام از علاقه‌مندان در هنرستان پسرانه هنرهای زیبا یاسوج

25 مرداد 1397 ساعت 19:25

هنرستان هنرهای زیبا یاسوج وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل آموزش‌وپرورش استان از دانش آموزان علاقه‌مند به رشته‌های هنری ثبت‌نام به عمل می‌آورد.


مدیر هنرستان هنرهای زیبا یاسوج اظهار داشت: این هنرستان دارای یک کادر مجرب و اساتید حرفه‌ای و شناخته‌شده‌ای در سطح استان است و در طول سال‌های فعالیت موفق به پرورش دانش آموزان زیادی شده است که بسیاری از این دانش آموزان در کنکور سراسری در رشته‌های خوب و در دانشگاه‌های مطرح کشور قبول‌شده‌اند.
علی فریدونی در ادامه افزود: رشته‌هایی که دانش آموزان علاقه‌مند می‌توانند ستان در این هنر ثبت‌نام کنند عبارت‌اند از نمایش، گرافیک، نقاشی، انیمیشن، صنایع‌دستی و سینما که مدرسین این رشته‌ها تماماً از میان چهره‌های برتر آموزشی و هنری استان انتخاب می‌شوند.
وی شرایط پذیرش در این هنرستان را بدون نیاز به پرداخت شهریه عنوان کرد و افزود: این هنرستان یک هنرستان پیشرفته و مجهز به تجهیزات کامل آموزشی است.
فریدونی با اشاره به ظرفیت خوب این مدارس در سایر استان‌ها گفت: هنرستان‌های هنرهای زیبا در سایر استان‌ها یک برند محسوب می‌شود و در استان ما باوجود عمر کم این هنرستان خوشبختانه استقبال و خروجی هنرستان در کنکور سراسری سبب جبران بخشی از این عقب‌ماندگی زمانی شده است و یقیناً حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و آموزش‌وپرورش به رشد بیشتر کمی و کیفی این هنرستان یاری خواهد رساند.
گفتنی است ثبت‌نام در این هنرستان از مدتی قبل تا پایان نیمه اول شهریورماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام به می‌توانند به هنرستان هنرهای زیبا جنب کتابخانه عمومی امام علی (ع) نرسیده به میدان جهاد مراجعه کنند.
 


کد مطلب: 402272

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402272/2/ثبت-نام-علاقه-مندان-هنرستان-پسرانه-هنرهای-زیبا-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1