تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۰۲۲۷۲
مدیر هنرستان هنرهای زیبا یاسوج

ثبت‌نام از علاقه‌مندان در هنرستان پسرانه هنرهای زیبا یاسوج

۱
کبنا ؛مدیر هنرستان هنرهای زیبا یاسوج اظهار داشت: این هنرستان دارای یک کادر مجرب و اساتید حرفه‌ای و شناخته‌شده‌ای در سطح استان است و در طول سال‌های فعالیت موفق به پرورش دانش آموزان زیادی شده است که بسیاری از این دانش آموزان در کنکور سراسری در رشته‌های خوب و در دانشگاه‌های مطرح کشور قبول‌شده‌اند.
علی فریدونی در ادامه افزود: رشته‌هایی که دانش آموزان علاقه‌مند می‌توانند ستان در این هنر ثبت‌نام کنند عبارت‌اند از نمایش، گرافیک، نقاشی، انیمیشن، صنایع‌دستی و سینما که مدرسین این رشته‌ها تماماً از میان چهره‌های برتر آموزشی و هنری استان انتخاب می‌شوند.
وی شرایط پذیرش در این هنرستان را بدون نیاز به پرداخت شهریه عنوان کرد و افزود: این هنرستان یک هنرستان پیشرفته و مجهز به تجهیزات کامل آموزشی است.
فریدونی با اشاره به ظرفیت خوب این مدارس در سایر استان‌ها گفت: هنرستان‌های هنرهای زیبا در سایر استان‌ها یک برند محسوب می‌شود و در استان ما باوجود عمر کم این هنرستان خوشبختانه استقبال و خروجی هنرستان در کنکور سراسری سبب جبران بخشی از این عقب‌ماندگی زمانی شده است و یقیناً حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و آموزش‌وپرورش به رشد بیشتر کمی و کیفی این هنرستان یاری خواهد رساند.
گفتنی است ثبت‌نام در این هنرستان از مدتی قبل تا پایان نیمه اول شهریورماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام به می‌توانند به هنرستان هنرهای زیبا جنب کتابخانه عمومی امام علی (ع) نرسیده به میدان جهاد مراجعه کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1