تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۸
کد مطلب : ۴۰۲۲۵۷
کبنا گزارش می‌دهد

تشییع پیکر مدیرکل ملی کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج (+تصاویر و پیام‌تسلیت مقامات کشوری و استانی)

۲
کبنا ؛مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سید ولی‌الله محمودی‌نژاد با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و در آرمستان شرف آباد به خاک سپرده شد.
در این مراسم چهره‌های شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، سردار هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، فرماندهی نیروی انتظامی، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان، حجت‌الاسلام موسوی‌اطهر مشاور استاندار در امور روحانیت، ائمه جمعه، فرمانداران سابق و جدید لنده، جمع زیادی از مسوولان استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.
همچنین در این مراسم پیام‌های تسلیت مدیران مطرح کشوری و ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه پیام تسلیت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه یاسوج، محمدعلی افشانی شهردار تهران، حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ، عدل هاشمی‌پور نماینده فعلی مردم کهگیلویه بزرگ، داوودی‌مهر مدیرکل آب منطقه‌ای استان و ... قرائت شد.
متن پیام تسلیت آیت‌الله ملک‌حسینی به شرح زیر است؛
درگذشت روح گداز مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ولی الله محمودی نژاد حتماً مایه تاسف و تالم همگان گردید، روحانی با شخصیتی که یک عمر خدمت و تلاش به مکتب تشیع را سرلوحه زندگی خویش قرار داد.
سال‌ها تبلیغ در عرصه دینی در استان‌های مختلف کشور مدیریتی آبرومندانه از خود بروز داد، ادب و متانت، خوش طینتی و دلسوزی، جدیت و مقاومت، صبر و استمرار، خدمت در دوران امراض سنگین، از وی چهره‌ای جذاب و انسانی دلنشین، عالمی موثر و مصلح در ذهن‌ها و قلب‌ها به یادگار گذاشت.
پایبندی به عهد انقلاب و اطاعت از امام راحل و مقام معظم رهبری او را ماجور در تمام تلاش‌ها خواهد کرد، این ضایعه را به روحانیت و مردم عزیز به خصوص بستگان آن عزیز راحل تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان مکرم وی صبر و اجر می‌طلبم.
حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی‌نژاد مدیرکل اسبق بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های فارس و همدان و جانباز ۸ سال جنگ تحمیلی بود که به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
چه میشود یک عکسی می زدین
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1