کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز انجام گرفت

گزارشی از سفر گردشگری مدیرکل و خبرنگاران

25 مرداد 1397 ساعت 0:07

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگاران از طرح‌های حوزه گردشگری شهرستان‌های بویراحمد و دنا بازدید کردند.


محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید گفت: امسال هتل چهار ستاره و پارک آبی به مساحت 15 هزار مترمربع در یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد.
باقری افزود: فاز اول پروژه هتل چهار ستاره با پیشرفت فیزیکی 65 درصد و با میزان اشتغال‌زایی 80 نفر تا پایان بهمن‌ماه امسال افتتاح می‌شود و همچنین سوییت‌‌های این پروژه در سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی بیان داشت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به این پروژه اختصاص داده شد که این پروژه به مساحت 10 هزار مترمربع هتل و زیربنای 15 هزار مترمربع پارک آبی در 7 طبقه احداث می‌شود.
وی اضافه کرد: استخر، بدن‌سازی، بیلیارد، حمام نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و سرسره‌های آبی از بخش‌های پارک آبی است که این پروژه نخستین پارک آبی در جنوب کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: پروژه پارک آبی با پیشرفت فیزیکی 75 درصد و با میزان اشتغال‌زایی 55 نفر تا پایان بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
باقری بیان کرد: 110 میلیارد اعتبار ریالی از سفر ریاست جمهوری در حوزه گردشگری به استان اختصاص داده شد که این میزان اعتبار برای اجرای 10 طرح اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان توزیع شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 5 طرح گردشگری بااعتباری بالغ‌بر 22 میلیارد تومان و میزان اشتغال‌زایی 100 نفر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: پروژه مجتمع تفریحی و اقامتی دنا با 8 میلیارد تومان اعتبار و به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.
وی گفت: امسال موزه شهر یاسوج با 7.5 میلیارد تومان اعتبار و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد افتتاح می‌شود.
باقری افزود: این پروژه به مساحت 11 هزار مترمربع و زیربنای 2 هزار و 750 متر در 3 طبقه و با سالن موزه اشیا به مساحت 600 متر به بهره‌برداری می‌رسد.
 


کد مطلب: 402255

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402255/2/گزارشی-سفر-گردشگری-مدیرکل-خبرنگاران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1