تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۰۲۲۵۵
امروز انجام گرفت

گزارشی از سفر گردشگری مدیرکل و خبرنگاران

۰
کبنا ؛محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید گفت: امسال هتل چهار ستاره و پارک آبی به مساحت 15 هزار مترمربع در یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد.
باقری افزود: فاز اول پروژه هتل چهار ستاره با پیشرفت فیزیکی 65 درصد و با میزان اشتغال‌زایی 80 نفر تا پایان بهمن‌ماه امسال افتتاح می‌شود و همچنین سوییت‌‌های این پروژه در سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی بیان داشت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به این پروژه اختصاص داده شد که این پروژه به مساحت 10 هزار مترمربع هتل و زیربنای 15 هزار مترمربع پارک آبی در 7 طبقه احداث می‌شود.
وی اضافه کرد: استخر، بدن‌سازی، بیلیارد، حمام نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و سرسره‌های آبی از بخش‌های پارک آبی است که این پروژه نخستین پارک آبی در جنوب کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: پروژه پارک آبی با پیشرفت فیزیکی 75 درصد و با میزان اشتغال‌زایی 55 نفر تا پایان بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
باقری بیان کرد: 110 میلیارد اعتبار ریالی از سفر ریاست جمهوری در حوزه گردشگری به استان اختصاص داده شد که این میزان اعتبار برای اجرای 10 طرح اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان توزیع شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 5 طرح گردشگری بااعتباری بالغ‌بر 22 میلیارد تومان و میزان اشتغال‌زایی 100 نفر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: پروژه مجتمع تفریحی و اقامتی دنا با 8 میلیارد تومان اعتبار و به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.
وی گفت: امسال موزه شهر یاسوج با 7.5 میلیارد تومان اعتبار و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد افتتاح می‌شود.
باقری افزود: این پروژه به مساحت 11 هزار مترمربع و زیربنای 2 هزار و 750 متر در 3 طبقه و با سالن موزه اشیا به مساحت 600 متر به بهره‌برداری می‌رسد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنیا نمک ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام
وقت بخیر
عکس از مدیر کل جهت .....
دست از این کارها بردارید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1