تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۰۱۷۵۷
با همراهی مسوولان:

بازدید «فرماندار کهگیلویه» از طرح‌های مرکبات /باغات کهگیلویه در معرض خشک شدن

۴
۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه به همراه رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و مسؤول دفتر نماینده مردم در مجلس از طرح‌های مرکبات ضرغام‌آباد بازدید کرد.
رئیس جهاد کشاورزی در این بازدید اظهار کرد: آبرسانی به باغات شهرستان که در معرض خشک شدن قرار دارند افزون بر چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
عمران تقوی با اشاره به کاهش بارندگی در سال‌های اخیر گفت: آبرسانی به باغات باید به وسیله تانکر سیار انجام شود که این کار نیاز به هزینه دارد.
تقوی ادامه داد:باغات مناطق گرمسیری و سردسیری شهرستان به علت خشکسالی و کمبود آب در معرض خشک شدن هستند.
وی،سطح باغات شهرستان را سه هزار و 800 هکتار شامل درختان پرتقال،  نارنگی، لیمو ترش،گردو، زیتون، بادام، سیب  و انار عنوان کرد.
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه تصریح کرد:باغات خسارت دیده از چشمه‌های دائمی بالا دست و یا چاه آبیاری می‌شدند که طی سال‌های اخیر به سبب کاهش بارندگی بطور بی سابقه‌ای خشک و کم آب شدند.
تقوی بیان کرد: با تاثیر مستقیم کم آبی شاهد کاهش تولید در سال زراعی جاری هستیم.
مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه، خشک شدن برخی از چاه‌های بخش کشاورزی شهرستان در خشکسالی چند سال گذشته را یادآور شد و گفت:نیمی از چاه‌های آب نیز با افت شدید دبی آب مواجه شده است.
  • بازدید فرماندار کهگیلویه از طرح مرکبات

    بازدید فرماندار کهگیلویه از طرح مرکبات

نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای مدیری که افتخارش این است که با مسعول دفتر نماینده عکس بگیره
دهدشت
United States
کبنا فکر کنم فرماندار جدید اب هم بخوره تو سایتت میزنیش. به خدا قسم سبک خبری شما غیر اخلاقی است. پوزش بنده خدا من میدونم از صبح تا شب هم بازدید داشت اما یک بار شما ازش خبر نمی زدید. سایت های شماها متاسفانه بده بستان است
Iran, Islamic Republic of
با سلام و سپاس از انعکاس اخبار خشکسالی باغات شهرستان وتشکر از جناب فرماندار نیکبخت و مهندس تقوی؛رئیس محترم جهادکشاورزی شهرستان، خوب است ایشان سری به باغات چاروسا و نگین این بخش یعنی روستای المور سفری هم داشته باشد.
البته جناب مهندس تقوی و دکتر پوزش فرماندار محترم قبلی شهرستان با امروز و فردا کردن، کمک قابل وصفی به خشک شدن باغات نیمه جان روستای المور داشته اند.
امیدوارم فرماندار جدید( جناب آقای نیکبخت) به این منطقه و باغات آن سفر کند شاید قطره اشکی بریزد و درختان مرده جانی بگیرند.
جهت اطلاع جناب فرماندار باید یادآور شوم که روستای المور پنج شهید سرافراز و چندین جانباز مقتدر تقدیم این انقلاب کرده و امید است که حداقل برای سپاسگذارم از مقام شامخ شهیدانش، درختان نیمه جان این روستا را آبی برسانید.
بزمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد خستگی ناپذیر میرحسینعلی موسویانفر
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1