کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان:

اولین دوره مسابقات چوب کشی بانوان در باشت (+تصاویر )

2 مرداد 1397 ساعت 18:09

اولین دوره مسابقات چوب کشی بانوان باشت با حضور برخی از مسئولین و 38 نفر از ورزشکاران خانم در سالن تختی این شهر برگزار شد. 


اولین دوره مسابقات چوب کشی بانوان باشت با حضور برخی از مسئولین و 38 نفر از ورزشکاران خانم در سالن تختی این شهر برگزار شد. 
مهدی عسکری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات چوب کشی با هدف ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین جامعه بانوان شهرستان باشت، با حضور 38 نفر در اوزان 55، 65، 75، 85 و بالاتر از 85 برگزار شد.
وی افزود: آن چه باید در رابطه با ورزش و بانوان مورد توجه قرار گیرد، این است که باید شرایط مناسبی را در جامعه فراهم کنیم تا زنان و دختران بتوانند در محیطی امن ورزش کنند و به عزت شرف و انسانیت آنان احترام گذاشته شو.
عسکری با تأکید بر اینکه مشارکت زنان در تمامی سطوح ورزشی گسترش داده شود، ابراز داشت: همچنین ایده‌ی مشارکت زنان در ورزش به منزله‌ی محرکی برای ارتقای کیفی زندگی اجتماعی آنان است. 
وی اضافه کرد: از آن جایی که نهاد جامعه برآیند مجموع خانواده‌هایی است که در آن حضور دارند، در نتیجه سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده است پس برای ساختن جامعه‌ای ایده ال و سالم، خانواده‌ها باید زندگی سالم را در برنامه‌ی روزمره‌ی خود در نظر داشته باشند. 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت بیان داشت: برنامه‌های ورزشی با طراحی‌های مناسب و توجه به سن و جنسیت افراد به آن‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌های ورزشی لازم را برای حفظ و افزایش سلامت جسمانی خود یاد بگیرند.
عسکری از حمایت‌ها و نگاه ویژه مدیر کل ورزش و جوانان استان به اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت تقدیر و از همراهی و مساعدت سید احمدعلی حسینی رئیس هیئت روستایی عشایری باشت نیز تشکر به کمال نمود.
وی حضور مسئولین در برگزاری این رقابت‌ها را موجب دلگرمی ورزشکاران و جامعه ورزشی شهرستان باشت دانست و از حضور لطف الله موسوی شهردارباشت و علی کرم شجاعی بخشدار بخش بوستان تشکر کرد. 
گفتنی است در پایان در اوزان ۵۵، ۶۵، ۷۵، ۸۵ و بالای ۸۵ کیلوگرم به ترتیب خانم‌ها ناهید صالحی. رویا محمدیان. محبوبه رضائیان، زهرا خالویی و مریم هاشمی به مقام قهرمانی رسیدند. موسوی شهردارباشت هزینه رفت وبرگشت ۵ نفری که مقام اول را کسب کردند تقبل کرد.
--------------------------------
خبرنگار: فتح الله پوران پور
 


کد مطلب: 401735

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401735/2/اولین-دوره-مسابقات-چوب-کشی-بانوان-باشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1