تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۴۰۱۷۳۵
با حضور مسوولان:

اولین دوره مسابقات چوب کشی بانوان در باشت (+تصاویر )

۲
کبنا ؛اولین دوره مسابقات چوب کشی بانوان باشت با حضور برخی از مسئولین و 38 نفر از ورزشکاران خانم در سالن تختی این شهر برگزار شد. 
مهدی عسکری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات چوب کشی با هدف ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین جامعه بانوان شهرستان باشت، با حضور 38 نفر در اوزان 55، 65، 75، 85 و بالاتر از 85 برگزار شد.
وی افزود: آن چه باید در رابطه با ورزش و بانوان مورد توجه قرار گیرد، این است که باید شرایط مناسبی را در جامعه فراهم کنیم تا زنان و دختران بتوانند در محیطی امن ورزش کنند و به عزت شرف و انسانیت آنان احترام گذاشته شو.
عسکری با تأکید بر اینکه مشارکت زنان در تمامی سطوح ورزشی گسترش داده شود، ابراز داشت: همچنین ایده‌ی مشارکت زنان در ورزش به منزله‌ی محرکی برای ارتقای کیفی زندگی اجتماعی آنان است. 
وی اضافه کرد: از آن جایی که نهاد جامعه برآیند مجموع خانواده‌هایی است که در آن حضور دارند، در نتیجه سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده است پس برای ساختن جامعه‌ای ایده ال و سالم، خانواده‌ها باید زندگی سالم را در برنامه‌ی روزمره‌ی خود در نظر داشته باشند. 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت بیان داشت: برنامه‌های ورزشی با طراحی‌های مناسب و توجه به سن و جنسیت افراد به آن‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌های ورزشی لازم را برای حفظ و افزایش سلامت جسمانی خود یاد بگیرند.
عسکری از حمایت‌ها و نگاه ویژه مدیر کل ورزش و جوانان استان به اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت تقدیر و از همراهی و مساعدت سید احمدعلی حسینی رئیس هیئت روستایی عشایری باشت نیز تشکر به کمال نمود.
وی حضور مسئولین در برگزاری این رقابت‌ها را موجب دلگرمی ورزشکاران و جامعه ورزشی شهرستان باشت دانست و از حضور لطف الله موسوی شهردارباشت و علی کرم شجاعی بخشدار بخش بوستان تشکر کرد. 
گفتنی است در پایان در اوزان ۵۵، ۶۵، ۷۵، ۸۵ و بالای ۸۵ کیلوگرم به ترتیب خانم‌ها ناهید صالحی. رویا محمدیان. محبوبه رضائیان، زهرا خالویی و مریم هاشمی به مقام قهرمانی رسیدند. موسوی شهردارباشت هزینه رفت وبرگشت ۵ نفری که مقام اول را کسب کردند تقبل کرد.
--------------------------------
خبرنگار: فتح الله پوران پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1