تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۰۱۲۳۱
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اجرای طرح «توان افزایی زنان در مسیر کسب‌وکار» در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛آذر صفایی‌نیا پیش از ظهر امروز در همایش طرح توان‌افزایی زنان با هدف در مسیر «کسب‌وکار کارآفرینی» که در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: این طرح باهدف ارتقاء جایگاه زنان و افزایش حضور اقتصادی بانوان در جامعه و با تأکید بر «منزلت اجتماعی زنان» و تحکیم بنیان خانواده برگزار شده است.
صفایی‌نیا بابیان اینکه این دوره آموزشی به مدت سه روز برگزار خواهد شد، افزود: از ظرفیت مشاورین توانمند برای پوشش جامعه هدف تا رسیدن به نقطه مطلوب مهارت‌آموزی استفاده خواهد شد و در این طرح شرکت‌کنندگان در حوزه اقتصادی، کسب‌وکار و کارآفرینی همراه با آموزش مهارت کارآفرینی دانش‌های لازم را کسب می‌کنند و از اساتید مجرب بنیاد ملی کارآفرینی برای حضور در این طرح دعوت‌ شده است.
وی عنوان کرد: در این طرح 100 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که در چند ماه اخیر از طریق فراخوان عمومی دعوت‌شده و بعد از مصاحبه گزینش شدند توسط اساتید مجرب و تجارب کارآفرینان برتر در راستای ارتقای جایگاه بانوان آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند.
صفایی‌نیا با اشاره به اینکه ارتباط میان اساتید برجسته و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان حلقه مفقوده برگزاری یک طرح موفق است، گفت: با همکاری معاون زنان ریاست جمهوری و بنیاد کارآفرینی این حلقه را برداشتیم و این همایش را برگزار کردیم.
صفایی‌نیا بابیان اینکه توانمندسازی زنان راهکاری اصولی برای توسعه پایدار و کاهش مشکلات اقتصادی خانواده است، گفت: یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید بحث اشتغال جوانان است و خیلی از جوانان به سبب اندوخته علمی و مهارت‌هایی که کسب کردند به دنبال ایجاد کسب‌وکار هستند و این اتفاق میسر نمی‌شود مگر اینکه یک مهارت‌آموزی موفق داشته باشیم.
مدیرکل امور بانوان استانداری با اشاره به اینکه ارتباط میان اساتید برجسته و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان حلقه مفقوده برگزاری یک طرح موفق است گفت: با همکاری معاوت زنان ریاست جمهوری و بنیاد کارآفرینی این حلقه را برداشتیم و این همایش را برگزار کردیم.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این دوره اساتید مجرب به صورت نفر به نفر به افراد مشاور خصوصی می‌دهند که مسیر خود را مشخص خواهند کرد و حتی بعد از دوره این 100 نفر را رها نخواهیم کرد تا کسب و کار آنها راه‌اندازی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر خانم صفایی نیا که مسئولیت را فرصتی برای خدمت بیشتر میدانند.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1