تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۴۰۰۲۰۶
در همایش مقاومت یاسوج مطرح شد

همایش مقاومت در یاسوج برگزار شد

۰
کبنا ؛عصر امروز همایش مقاوت به مناسبت سالروز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر به همت سازمان مردم نهاد جمعیت راه فردا با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در محل اداره‌کل آموزش و پرورش استان بر گزار شد.

شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این همایش، با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در آن دوران، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی(ره) فتح خرمشهر یک مسئله فوق ماورای طبیعت بود.

کناری تصریح کرد: سوم خرداد در تاریخ جمهوری اسلامی خودنمایی می‌کند که در این روز ایثار، شجاعت و آبرو برای ایران عزیز آفریده شد.

وی گفت: همین حماسه‌‌های خرداد پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی بر افراشت.

غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه خمیر مایه جمهوری اسلامی مردم است، اظهار داشت: تعهد و شور و احساس مسوولیت که در جوانان دوران فتح خرمشهر وجود داشت در جوانان امروز نیز هست.
زارعی گفت: خرمشهر نماد مقاومت و ایثار که با شجاعت جوانان مرز و بوم در برابر همه عوامل استکبار و استثمار ایستادگی شد و باید این ارزش‌ها پاس داشته شود.

به گزارش کبنا، محمدصادق درفشی دبیر جمعیت راه فردا کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با بیان اینکه این همایش‌ها با هدف زنده نگه داشتن و شناساندن چنین اتفاق میمون و مهمی که از ملی‌ترین روزهای سال می‌باشد، اظهار کرد: این همایش‌ها ماها را برای فتح سایر خرمشهرها که امروز بر عهده همه مردم به ویژه جوانان است، آماده می‌کند.
درفشی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، بیان کرد: دانش نظامی، قوت فرماندهی و هوشیاری و استعداد جوانان مومن، نیروی ایمان و شجاعت رزمندگان و مردم و به خصوص جوانان باعث فتح خرمشهر شد.

دبیر جمعیت راه فردا کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است  که باید فتح شود و شاید از فهوای کلام معظم له اینگونه برداشت می‌شود که شناخت بستر زمان و تکرار زمان مهمترین عوامل جلوگیری از سقوط خرمشهرها و فتح خرمشهرها است.
 
  • همایش مقاومت در یاسوج

    همایش مقاومت در یاسوج

نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1