کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطاب به نماینده محترم شهرستان‌های دنا و بویر احمد مطرح شد

انتظار تحقق عینی اظهارات در راه‌اندازی بیمارستان‌های سی‌سخت و پاتاوه را داریم

26 دی 1397 ساعت 9:47

توضیح مفصل آن را در نشست خبری صدا و سیمای استان بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده انجام دادید و اشاره داشتید که مبالغ میلیاردی آن فراهم شده و به زودی در بدنه اجرایی و موافقت‌های اصولی منظور خواهد شد و عملاً ساخت این دو بیمارستان شروع خواهد گردید. و انشاالله مردم شهرستان دنا به این مطلوب مهم و اساسی و بنیادیشان خواهند رسید.


یکی از شهروندان سی‌سخت متن زیر را برای این سایت خبری ارسال کرده که برای اطلاع مردم و مسوولان منتشر می‌گردد.
خطاب به نماینده محترم شهرستانهای دنا و بویر احمد
سلام علیکم
همانطور که در نوشته چند روز پیش از انتظاری که مردم برای راه اندازی بیمارستانهای سی سخت و پاتاوه می‌کشند و خواهان اجرایان بوده اشاراتی داشته و از پیگیری های اولیه ان توسط حضرتعالی و استاندار محترم تشکر نموده بودم. و در پی آن حضرتعالی چند روز پیش در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی و مسولین شهرستان دنا در فرمانداری دنا به این امر پرداختید.
توضیح مفصل آن را در نشست خبری صدا و سیمای استان بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده انجام دادید و اشاره داشتید که مبالغ میلیاردی آن فراهم شده  و به زودی در بدنه اجرایی و موافقت‌های اصولی منظور خواهد شد و عملاً ساخت این دو بیمارستان شروع خواهد گردید. و انشاالله مردم شهرستان دنا به این مطلوب مهم و اساسی و بنیادیشان خواهند رسید.
تشکر و قدردانی مجدد نموده و انتظار تحقق عینی و ملموس و محسوس آن را با همت جنابعالی و استاندار محترم در ایام دهه فجر و آغاز جشن چهل سالگی آن خواهیم داشت و عملاً به شایعات و برداشتهای سطحی از طرف بعضی‌ها که قبلاً به آن اشاره داشتم، پایان داده می‌شود.
نوید اجرایی شدن آن هم از طرف حضرتعالی و مسئولین ارشد استانی خصوصا استاندار محترم و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی حلاوتی ماندگار در کام مردم این دیار خواهد بود.
و در ایام دهه فجر، مردم غیور وقدرشناس و مطالبه گر شهرستان دنا به زودی به این آرزوی بزرگ خواهند رسید و از مشکلات عدیده موجود در خصوص عدم بیمارستان نجات پیدا خواهند کرد.
تحقق این مهم به سایر خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران ازجمله ساخت وسازهای عمرانی فرهنگی وسیاسی اجتماعی و زیرساختهای بنیادی در استانه چهل سالگی انقلاب در این شهرستان خواهد افزود.و بهترین عامل رضایت و شادی مردم مهمان نوازغیرتمند وبا فرهنگ وتلاشگر شهرستان دنا خواهد شد.
پیگیری وخواستنها ومطالبه به حق مردم از طرق امکان پذیر و هم چنین تشکر وقدرشناسی انان در ازای این خدمات واقدامات جز شعور لاینفکشان بوده و در قاموس فرهنگ پر افتخارشان همیشه وجود داشته و خواهد داشت.
 ------------------------------
سید عبدالصمد رضایی
شهرستان دنا
 


کد مطلب: 406463

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/article/406463/انتظار-تحقق-عینی-اظهارات-راه-اندازی-بیمارستان-های-سی-سخت-پاتاوه-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1