تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۰۶۴۶۳
خطاب به نماینده محترم شهرستان‌های دنا و بویر احمد مطرح شد

انتظار تحقق عینی اظهارات در راه‌اندازی بیمارستان‌های سی‌سخت و پاتاوه را داریم

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
انتظار تحقق عینی اظهارات در راه‌اندازی بیمارستان‌های سی‌سخت و پاتاوه را داریم
کبنا ؛یکی از شهروندان سی‌سخت متن زیر را برای این سایت خبری ارسال کرده که برای اطلاع مردم و مسوولان منتشر می‌گردد.
خطاب به نماینده محترم شهرستانهای دنا و بویر احمد
سلام علیکم
همانطور که در نوشته چند روز پیش از انتظاری که مردم برای راه اندازی بیمارستانهای سی سخت و پاتاوه می‌کشند و خواهان اجرایان بوده اشاراتی داشته و از پیگیری های اولیه ان توسط حضرتعالی و استاندار محترم تشکر نموده بودم. و در پی آن حضرتعالی چند روز پیش در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی و مسولین شهرستان دنا در فرمانداری دنا به این امر پرداختید.
توضیح مفصل آن را در نشست خبری صدا و سیمای استان بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده انجام دادید و اشاره داشتید که مبالغ میلیاردی آن فراهم شده  و به زودی در بدنه اجرایی و موافقت‌های اصولی منظور خواهد شد و عملاً ساخت این دو بیمارستان شروع خواهد گردید. و انشاالله مردم شهرستان دنا به این مطلوب مهم و اساسی و بنیادیشان خواهند رسید.
تشکر و قدردانی مجدد نموده و انتظار تحقق عینی و ملموس و محسوس آن را با همت جنابعالی و استاندار محترم در ایام دهه فجر و آغاز جشن چهل سالگی آن خواهیم داشت و عملاً به شایعات و برداشتهای سطحی از طرف بعضی‌ها که قبلاً به آن اشاره داشتم، پایان داده می‌شود.
نوید اجرایی شدن آن هم از طرف حضرتعالی و مسئولین ارشد استانی خصوصا استاندار محترم و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی حلاوتی ماندگار در کام مردم این دیار خواهد بود.
و در ایام دهه فجر، مردم غیور وقدرشناس و مطالبه گر شهرستان دنا به زودی به این آرزوی بزرگ خواهند رسید و از مشکلات عدیده موجود در خصوص عدم بیمارستان نجات پیدا خواهند کرد.
تحقق این مهم به سایر خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران ازجمله ساخت وسازهای عمرانی فرهنگی وسیاسی اجتماعی و زیرساختهای بنیادی در استانه چهل سالگی انقلاب در این شهرستان خواهد افزود.و بهترین عامل رضایت و شادی مردم مهمان نوازغیرتمند وبا فرهنگ وتلاشگر شهرستان دنا خواهد شد.
پیگیری وخواستنها ومطالبه به حق مردم از طرق امکان پذیر و هم چنین تشکر وقدرشناسی انان در ازای این خدمات واقدامات جز شعور لاینفکشان بوده و در قاموس فرهنگ پر افتخارشان همیشه وجود داشته و خواهد داشت.
 ------------------------------
سید عبدالصمد رضایی
شهرستان دنا
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
داخل این 7سال هیچ خبری نبود این سال آخر حتما میان یک خاکبرداری میکنن که دل مردم خوش کنن.یکسال از کلنگ زنی میگذره هیچ کاری نکردن این دم انتخابات میخوام....یه نگاهی به وضعیت سلامت باقی شهرستان ها هم بکنید ببینم تفاوت پیشرفت شون با این دو شهرستان چطوره؟ از هر لحاظ تازه مجوز 32تختخوابی سی سخت بر میگرده به زمان سید باقر موسوی که دکتر وفایی رئیس شبکه بهداشت شهرستان دنا بود هنوز نتونستن اجرایی کن .حالا زارعی میخواد این دم انتخابات به فکر بیفته
دنا
Iran, Islamic Republic of
آن شاالله أین در ور رای ارزشمند خودمون . رو به مجلس راه نمیدیم
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان سی سخت با بیمارستان باشت درسال ۸۶مصوب شد.بیمارستان باشت درهمین ماه افتتتاح شد .بیمارستان سی سخت هم پارسال در دهه فجر کلنگ زنی شد ویک سال است کلنگ استاندار ونماینده در زمین مانده است .در زمان کلنگ زنی بیمارستان سی سخت قول های دیگری از جمله دوبانده کرده جاده سی سخت تا پادنا وسمیرم هم داده شد.
البته همین روزها ممکن لودری بیاورند وکمی خاک را جابجا کنند وبگویند کار را شروع کردیم
اما بدانید بیمارستان سی سخت خبری از آن نیست که نیست به نوعی سرگرم کردن مردم است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1