کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلم | عیادت دادستان یاسوج با پرستار مضروب بیمارستان شهید جلیل یاسوج

13 آذر 1402 ساعت 1:33

سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با همراهی جمعی از مدیران استانی با پرستار مجروح شده بیمارستان شهید جلیل یاسوج ملاقات کرد.


سید علی ملک‌حسینی دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با پرستار مجروح شده بیمارستان شهید جلیل یاسوج ملاقات کرد.
        
سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با همراهی جمعی از مدیران استانی با پرستار مجروح شده بیمارستان شهید جلیل یاسوج ملاقات کرد.
 سید علی ملک‌حسینی شامگاه یکشنبه ضمن عیادت از پرستار مجروح شده در بیمارستان جلیل یاسوج، اظهار کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم پرونده ضرب و شتم پرستار یاسوجی را به صورت ویژه در دستورکار قرار داده است.
وی افزود: متهم پرونده کاملا ناگهانی و بدون دلیل به گردن این پرستار با چاقو ضربه زده است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج تصریح کرد: تیم حراست فیزیکی بیمارستان بلافاصله توانستند متهم را بازداشت کنند.
ملک حسینی ابراز کرد: متهم درحال حاضر با قرار بازداشت موقت در زندان است.
وی به همه کسانی که در محیط بیمارستان درگیری ایجاد می‌کنند هشدار داد که دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد می‌شود و مجرمین را به سزای اعمالشان می‌رساند.
یکی از پرستاران (محمد خواهانی) بخش اورژانس بیمارستان شهید جلیل یاسوج بامداد ۱۱ آذر توسط همراه یک بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و به شدت آسیب دید.
پس از این حادثه، پرستاران با اعتصاب دسته جمعی و جمع شدن در در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید جلیل با ابراز گلایه از سهل انگاری مسوولان در استقرار مامور نیروی انتظامی در بیمارستان خواستار تامین امنیت جانی خود شدند.


کد مطلب: 469994

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/469994/فیلم-عیادت-دادستان-یاسوج-پرستار-مضروب-بیمارستان-شهید-جلیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1