تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۴۶۲۹۳۹
کبنا گزارش می دهد

تجمع دستفروشان جلوی شهرداری دوگنبدان/ آیا بساط دستفروشان برچیده می‌شود؟(+توضیحات شهردار دوگنبدان، فیلم و تصاویر)

۱
توضیحات شهردار دوگنبدان در خصوص ساماندهی دستفروشان کبنا ؛جمعی از دستفروشان خیابان شهید فراشبندی(منتهی به خیابان بلادیان و هییت باوی)  شهرستان گچساران به نشانه اعتراض جلوی شهرداری این شهر تجمع کردند.
به گزارش کبنا نیوز: یکی از از دستفروشان متعرض به کبنا نیوز اظهار کرد: حتی صاحبخانه می خواهد مستاجر خود را از خانه بیرون کند یکماه قبل به او اطلاع می دهد اما شهرداری دوگنبدان فقط 24 ساعت به ما مهلت داده است.
یکی دیگر از دستفروشان به کبنا نیوز گفت: من دارای مدرک فوق لیسانس هستم و از بیکاری و فقر و.... مجبور به دستفروشی شده ام این در حالی است که ما در یک شهرستان نفت و گاز خیز زندگی می کنیم، متاسفانه مسئولان دلسوزی نداریم و اگر هم شرایط کاری در این شهرستان در پتروشیمی و ....پیش بیاید مسئولان بدون آزمون، بدون عدالت و براساس پارتی بازی و آشنا بازی اقدام به گرفتن نیرو می کنند.
یگی دیگر از دستفروشان عنوان کرد: قیمت رهن و اجاره در این شهر بطور نجمومی و غیر منصفانه بالا رفته است و ما توان کرایه مغازه را نداریم و در نهایت مجبور به دستفروشی شده ایم ومتاسفانه هیچ گونه نظارتی هم بر وضعیت نجومی کرایه و رهن مغازه دراین شهر صورت نمیگیرد.
در ادامه یکی دستفروشان اظهار کرد:شهرداری دوگنبدان باید حال و روز و وضعیت بد دستفروشان این شهرستان که تعداد آنان هم زیاد می باشد دراین شرایط سخت اقتصادی درک کند و درصورت جمع آوری دستفروشان، جایگاه ومکان مناسبت تری برای ما پیش بینی بکند.
یکی دیگر از دستفروشان عنوان کرد: ما می پذیرم در حال حاضر فضای و چهره نازیبایی در مکان دستفروشان بوجود آمده است اما از شهردار دوگنبدان انتظار داریم دستفروشان ساماندهی کرده بطوریکه ضربی به کسب و کار آنان وارد نشود.
در پایان یگی دیگر از دست فروشان به پایگاه خبری کبنا نیوزگفت: قیمت اجناس در مغازه های گچساران نسبت به شهرهای دیگرگران تر می باشد که این موضوع یک معضل جدی در شهرستان و همچنین باعث ناراحتی شدید شهروندان گچسارانی شده است اما دستفروشان اجناس را با قیمت مناسب و ارزانتری به مردم میفروشند و این موضوع باعث استقبال مردم از خرید از دستفروشان شده است.
در ادامه شهردار دوگنبدان در گفتگو با پایگاه خبری کبنا نیوز اظهار کرد: به دستفروشان خیابان بلادیان و شهید فراشبندی تذکر داده شد و برای جمع آوری و ساماندهی 24 ساعت فرصت دارند.
دکتر رضا قشقایی افزود: با توجه به افزایش مشکلات ناشی از سد معبر در محدوده خیابان فراشبندی و گزارش‌های متعدد مردمی،کسب و بازاریان و پزشکان از مزاحمت‌های دستفروشان ساماندهی دستفروشان این خیابان در دستور کارشهرداری دوگنبدان قرار گرفت.
گفتنی است: توضیحات کامل دکتر رضا قشقایی شهردار دوگنبدان را بصورت تصویری مشاهده کنید.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

واحد گشت و مراقبت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرک ...
موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

افتتاحیه موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز، عصر روز پنج‌شنبه(1402/03/04) ...
بن‌بست ارز دستوری؛ رمزگشایی از نامه قالیباف به رئیسی

بن‌بست ارز دستوری؛ رمزگشایی از نامه قالیباف به رئیسی

بررسی‌ها حاکی از آن است که ارز دستوری با نرخ ۲۸هزار و ۵۰۰تومانی، واکنش‌های سیاسی و کارشناسی ...
1