تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۴۶۰۸۴۹
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در ویدئوی توضیح داد

(فیلم) توضیحات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص امتحانات خرداد پایه دوازدهم

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تاثیر ۴۰ درصدی معدل پایه دوازدهم در کنکور سراسری سال جدید طراحی و نوع سئوال‌های خردادماه این پایه تحصیلی متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود.
                

به گزارش کبنا نیوز، محمد جمالی اظهار کرد: آزمون های نهایی امسال متفاوت تر از گذشته است، آزمون های سالهای گذشته بیشتر در حیطه دانش بود ولی امسال سوالات مفهومی خواهد بود.
جمالی افزود: ضرورت دارد که خانواده ها و دانش آموزان متوجه باشند که از سوالا پرتکرار گذشته خودداری خواهد شد و سوالات بصورت مفهومی است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان اظهار کرد: امسال ضریب معدل در کنکور 40 درصد و در سال های آینده 50 و به 60 درصد خواهد رسید، پس 40 درصد، پس از آن 50 و 60 درصد کنکور منوط به یادگیری دانش آموزان و ارتباط دانش آموزان با معلمان آموزشگاه خواهد داشت.
وی گفت: آموزش و پرورش استان آزمون هایی را با عنوان شبه نهایی با رویکرد سوالات مفهومی در سطح استان برگزار می کند، لذا دانش آموزان خود را ملزم به شرکت در این آزمون ها کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام.با توجه به بخشنامه ۱۴۰۱/۹/۱۹ همه نظام های آموزشی قدیمی چه قبل و بعد۸۴ می توانند در آزمون ایجادسابقه و ترمیم معدل پایه دوازدهم شرکت کنند اما متاسفانه عده ای از متقاضیان نظام قدیم قبل از۸۴ و بعد از۸۴ به علت نبود نگارش جدید از سامانه سیدا امکان ثبت نام در این آزمون ها را ندارند از مسئولان ذیربط خواهشمندیم این مسئله را از طریق مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش پیگیری نمایند با تشکر
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
میرکاظمی رفت

میرکاظمی رفت

خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ بااین‌حال، احتمال جابه‌جایی ...
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
1