کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

وداع تلخ جامعه ورزش گچساران با پیشکسوت فوتبال/ انتقاد تند پیشکسوت ورزش از بی مهری مسئولان (فیلم،تصاویر)

11 دی 1401 ساعت 20:36

امروز یکشنبه1401/10/11 در میان حزن و اندوه مردم گچساران و جامعه ورزش شهرستان پیکر پیشکسوت فوتبال استان و شهرستان گچساران کرامت الله دره شوری تشییع و در بهشت زهرا، قطعه ورزشکاران به خاک سپرده شد


امروز یکشنبه1401/10/11 در میان حزن و اندوه مردم گچساران و جامعه ورزش شهرستان پیکر پیشکسوت فوتبال استان و شهرستان گچساران کرامت الله دره شوری تشییع و در بهشت زهرا، قطعه ورزشکاران به خاک سپرده شد.
به گزارش کبنانیوز: زنده یاد کرامت الله دره شوری فوتبالیست خوش تکنیک ، خلاق ومحبوب و یکی از بزرگان افتخار آمیز ورزش فوتبال استان و شهرستان بود.
کرامت الله دره شوری پیشکسوت ساده زیست و مردمی فوتبال شهرستان گچساران در حالی که حقی بزرگی بر گردن ورزش گچساران داشت، مورد بی مهری و نامهربانی و بی توجه ای مسئولان این استان و شهرستان قرار گرفت اما علیرغم بی مهری ها و نامهربانی ها، کرامت الله دره شوری بخاطر ادب ، منش، متانت و بزرگی اش و روحیه جوانمردی اش هیچ وقت در این خصوص صحبتی به میان نیاورد تا مظلومانه و غریبانه آسمانی شد.
زنده یاد کرامت دره شوری با تحمل یک دوره بیماری( ریوی و قلبی) در روز جمعه در بیمارستان شهید رجایی گچساران درگذشت و جامعه بزرگ ورزش گچساران را داغدار کرد.
در ادامه گفتگوی ویدئویی پایگاه خبری کبنانیوز با استاد ابوالصالح دانشفر یکی از بزرگان ورزش استان و شهردهدشت را مشاهده کنید که چگونه این پیشکسوت پر آوازه ورزش استان  از بی مهری و بی توجه ای  مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به پیشکسوتان ورزش انتقاد شدید می کند.

گزارش: حبیب قلندری






 


کد مطلب: 456457

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/456457/وداع-تلخ-جامعه-ورزش-گچساران-پیشکسوت-فوتبال-انتقاد-تند-بی-مهری-مسئولان-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1