تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۴۵۴۵۵۶
کبنا گزارش می‌دهد

اولین فیلم‌ها از حمله تروریستی ایذه / برادر تحریم کیست؟

۱
۵
فایل مرتبط کبنا ؛اولین تصاویر از تروریست‌های جنایت ایذه ساعتی قبل از حمله منتشر شد.
به گزارش کبنا از خوزستان، طبق تصاویر منتشر شده تروریست‌ها راکبان مسلح دو موتور سیکلت در تصویر هستند که قبل از ارتکاب به جنایت با سلاح (احتمالا کلاشینکف) در حال شلیک به دوربین‌های نظارتی هستند.
           
 در حمله تروریستی در عصر چهارشنبه، ۲۵ آبان به بازار مرکزی به سمت مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت تیراندازی شد و هفت نفر شهید و تعدادی نیز مجروح هستند.
استاندار خوزستان در مراسم تشییع شهیدان این حمله تروریستی که منجر به شهادت هفت نفر شد، گفت: تعدادی از عناصر و عوامل این جنایت تروریستی حین فرار از منطقه دستگیر شدند و بازجویی از آن‌ها آغاز شده است.
محکومیت حمله ترویستی ایذه توسط سران عشایر خوزستان
سران عشایر و اقوام خوزستان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در شهرستان ایذه و شهادت و زخمی شدن جمعی از هم استانی‌ها ، خواستار برخورد قاطعانه و انتقام سخت از عاملان این جنایت شدند.
بزرگان خوزستان با اعلام همبستگی، اتحاد و بیعت با ولایت فقیه اعلام کردند: این جنایت هولناک که ساخته و پرداخته استکبار جهانی و حامیان و نوکران کوردل و جنایتکار آنان است بار دیگر ماهیت ضد انسانی آنان را در قتل عام مردان، زنان و کودکان بی گناه آشکار ساخت و موجب داغدار شدن ایران عزیز شد.
آنان گفتند: انتقام عاجل از آمران و عاملان این حادثه تروریستی خواسته به حق مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدیده‌ای است که عزیزان خود را از دست داده‌اند.
دستگیری عوامل حادثه تروریستی ایذه در مرز ماکو
محسن رضایی_ معاون اقتصادی رئیس جمهور_
امروز ۲۷ آبان ماه در مراسم خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه اظهار داشت: دو، سه نفر از مسببان این حادثه تروریستی در حالی که می‌خواستند از مرز ماکو ( در آذربایجان غربی) خارج شوند دستگیر شدند و در حال بازگشت به سمت اهواز هستند.
مطمئن باشید هرکسی که در این حادثه دخالت داشته است هر که باشد و در هر سوراخی رفته باشد او را دستگیر خواهیم کرد و از او انتقام می‌گیریم.
وی ادامه داد: از مسئولان قضایی می‌خواهم که افراد جنایتکار را به ایذه بیاورند و در مقابل چشم مردم مجازات کنند تا بدانند ایذه قهرمان همیشه سرپای خود ایستاده است و با دادن چند شهید خم نمی‌شود و مسیر تاریخی خود را ادامه خواهد داد و به هیچ وجه در برخورد با مسببان کوتاهی صورت نخواهد گرفت.
معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: خود من که به نمایندگی از رئیس جمهور در ایذه حضور پیدا کرده ام کار را دنبال خواهم کرد.
به چه جرمی مردم خوب ایذه را به رگبار بسته‌اند؟ مردم ایذه همیشه یکی از کانون‌های تاریخ ساز قوم بختیاری بوده اند و از آزاد کردن مشروطه تا حادثه ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن تا بیرون کردن صدام از سرزمین‌های ایران اسلامی نقش داشتند. مگر دشمن می‌تواند ایذه را با شکست مواجه کند؟ مگر می‌تواند از چهره نورانی مردم ایذه غم و غصه به وجود بیاورد؟دستگیری عوامل حادثه تروریستی ایذه در مرز باکو
رضایی گفت: ما امروز غصه دار هستیم و غم در دل ما خانه کرده است، اما ایذه سرپای خود می‌ایستد و به مسیرش ادامه می‌دهد و این تاریخ سازی خود را در ایران اسلامی دنبال می‌کند. کسی نمی‌تواند ایذه را به زانو دربیاورد. از مشروطه گرفته تا دفاع مقدس، بختیاری‌ها نقش خط مقدم بیرون کردن صدام را داشتند.
وی خاطرنشان کرد: امروز ما در حال بیرون کردن تحریم‌های اقتصادی از ایران هستیم و در دهن آمریکا و اروپا می‌زنیم و نفت را به بیش از یک میلیون بشکه صادر می‌کنیم.
آمریکایی‌ها دیدند در حال شکست در تحریم اقتصادی هستند به همین دلیل گفته اند برادر تحریم ناامنی است و اگر در ایران ناامنی شود همان هدفی که در تحریم اقتصادی داشتیم و شکست خورد و به آن نرسیدیم از طریق ایجاد ناامنی در ایران می‌توانیم سرمایه گذاری در ایران را کم کنیم و معاملات نباشد و نیز بازار‌ها تعطیل شوند. دشمن می‌گوید حالا که در تحریم اقتصادی شکست خورده ایم باید برادری برای تحریم اقتصادی به نام ناامنی پیدا کنیم.
فیلم) برادر تحریم کیست؟
               
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: وقتی حادثه‌ای در شاهچراغ، ایذه و اصفهان درست می‌کنند می‌گویند آیا ایران سوریه و لبنان می‌شود؟ در حالی که دشمن گول خورده است و بداند ایران نه تنها آن طور نمی‌شود و نه تنها سوریه و لبنان و نیز ایران را که بیش از ۴۰ سال آزاد کرده است، شما را هم از تمام این مناطق بیرون خواهد کرد و در کنار این قدرت نظامی، اقتصاد را هم درست خواهیم کرد.
وی افزود: دشمن که فهمیده است تحولات و اصلاحات جدی می‌خواهد در اقتصاد ایران و فرهنگ آن ایجاد شود و دوباره دولت مردمی می‌خواهد مردم داری، برادری و محبت را به مردم برگرداند و بین دولتی‌ها و مردم فاصله نباشد، آن را خطر اصلی دانسته است و می‌گوید اینکه ایران دنبال بمب اتم است را ول کنید، زیرا بزرگ‌ترین بمب هسته‌ای ایران رابطه مردم با دولتی ها، رهبری و اسلام است و باید این رابطه را قطع کنیم، چون اگر این انقلاب، نظام و دولت به مردم وصل شوند از ده‌ها بمب اتم و هیدروژنی خطرناک‌تر است و به همین دلیل دست به ناامنی زده اند و پشت سر معترضان قرار گرفته اند.
وی تأکید کرد: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد.
همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند، انقلاب به آن‌ها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید، اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می‌کنند.در حال حاضر سه نفر بسیجی زخمی شده اند و در بیمارستان‌های اهواز تحت بررسی هستند.
من به دوستان می‌گویم چرا این فیلم‌ها را پخش نمی‌کنید؟ و چرا موتورسوار‌هایی را که ۲۴ ساعت قبل به دوربین‌ها تیراندازی کردند و آن‌ها را خاموش کردند، نشان نمی‌دهید؟ به من می‌گویند در حال شناسایی و دستگیری این عوامل هستیم. من به آن‌ها گفتم اکنون مسئله فضای مجازی و جنگ در افکار عمومی یک جنگ بسیار مهم است و شما نباید به خود اجازه دهید که اطلاعات این عوامل را به مردم ندهید.
باید کار‌های اطلاعاتی خود را انجام دهید، اما به مردم هم بگویید موتورسوارانی ۲۴ ساعت قبل آمدند و دوربین‌ها را با تیراندازی کردن خاموش کردند و باتوجه به این که عکس آن‌ها را دارید به مردم نشان دهید.
موتور‌های نیروی بسیجی را تکه تکه کردند و باید سه بسیجی که در این حادثه مجروح شده اند را نشان دهید تا مردم بدانند که چگونه بسیج، سپاه و ارتش در کنار مردم در خون خود می‌غلتند.
معاون اقتصادی رئیس جمهور ادامه داد: باید ارزش‌های انقلاب را که از میان جامعه ما کنار گذاشته اند یعنی مردم دوستی، برادری و محبت دوباره برگردد. این دولت و کسانی که با این دولت همکاری می‌کنند اسم خود را دولت مردمی گذاشته اند و باید به ارزش‌های انقلاب که متأسفانه از ما گرفته اند برگردیم که به امید خدا به همین صورت خواهد شد.
رضایی خاطرنشان کرد: من بار دیگر از طرف مقام معظم رهبری، دولت، آقای رئیسی و خودم که مثل شما عزادار هستم و احساس می‌کنم فرزند خودم را از دست داده ام تسلیت عرض می‌کنم.
در حادثه تروریستی چهارشنبه شب ایذه هفت نفر شهید و هشت نفر مجروح شدند.
فیلمی از حمله تروریستی در ایذه
فیلمی از حمله تروریستی چهارشنبه شب در ایذه می‌بینید.
 راس ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر چهارشنبه راکبان دو دستگاه موتورسیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی به سمت مردم و مدافعان امنیت شلیک کردند که در این حمله ۵ نفر در شهرستان ایذه به شهادت رسیدند و ۱۰ نفر مجروح شدند.
نگاهی به آنچه در ایذه گذشت
             
حوادثی که در نهایت منجر به شهادت برخی از مردم و حافظان امنیت در شهرستان ایذه شد را در این فیلم مشاهده کنید.
به دنبال حمله تروریستی در شهرستان ایذه در شامگاه چهارشنبه از سوی ۲ گروه تروریست موتور سوار، تاکنون هفت نفر شهید و تعدادی مجروح شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
زنده باد عشایر با غیرت و لعنت بر اغتشاشگران
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
1