کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویدئو/

ارایه خدمات درمانی مطلوب در درمانگاه فرهنگیان گچساران (+فیلم،تصاویر)

23 مرداد 1401 ساعت 22:49

خدمات این مرکز شامل مجموعه دندان پزشکی ، فیزیوتراپی ، پزشک متخصص داخلی و قلب،پزشک عمومی، مجموعه مشاوران کار درمانی و گفتار درمانی و صدور کارت سلامتی برای فرهنگیان و عموم مردم می باشد


مسئول درمانگاه فرهنگیان شهرستان گچساران در گفتگو با پایگاه خبری کبنانیوز اظهار کرد: درمانگاه فرهنگیان گچساران در مرکز شهرستان گچساران آماده ارایه خدمات درمانی به جامعه فرهنگی و عموم شهروندان می باشد.
جهانبخش جمال مقدم افزود: خدمات این مرکز شامل مجموعه دندان پزشکی ، فیزیوتراپی ، پزشک متخصص داخلی و قلب،پزشک عمومی، مجموعه مشاوران کار درمانی و گفتار درمانی و صدور کارت سلامتی برای فرهنگیان و عموم مردم می باشد.
وی با اشاره به اینکه ارایه برخی از خدمات در این درمانگاه به همکاران فرهنگی رایگان می باشد،عنوان کرذ: خدمات دندان پزشکی برای فرهنگیان اقساطی بوده ولی فیزیوتراپی،پزشک عمومی و متخصص داخلی و قلب برای این رایگان می باشد.
جمالی مقدم از راه اندازی بخش سرپایی و تزریقات این مرکز در آینده نزدیک خبر داد.
 مسئول درمانگاه فرهنگیان گچساران در پایان از زحمات و تلاش های حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و انوشیروان قیطاسی رئیس آموزش و پرورش شهرستان در تجهیز و تکمیل درمانگاه فرهنگیان گچساران تقدیر و تشکر کرد.


 


کد مطلب: 451413

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/451413/ارایه-خدمات-درمانی-مطلوب-درمانگاه-فرهنگیان-گچساران-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1