تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۴۹۷۶۲
ویدئو

معاون اجرایی سد چم شیر؛ به انتهای کار رسیده ایم/ سد آماده بهره برداری می شود/پیشنهادات و راهکارهای اشتغالزایی فاضل به مدیران استانی و شهرستانی(+فیلم)

۲
گزارش مهندس محمدرضا فاضل از آخرین وضعیت و روند اجرایی سد چم شیر و پیشنهادات و راهکارهای اشتغالزایی کبنا ؛جلسه شورای اشتغال شهرستان گچساران با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران و و اعضای شورای اشتغال درسالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز:معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر در این نشست اظهار کرد:بیش از ۱۰ سال از عملیات اجرایی پروژه سد ونیروگاه چم شیر گچساران می گذرد که اکنون به مراحل پایانی بهره برداری خود نزدیک می‌شود.
محمدرضا فاضل  بیان کرد: در ابتدای کار ۲ هزار نفر نیرو در این پروژه عظیم فعالیت داشتند که با توجه به اتمام کارها در حال حاضر ۷۰۰ نیرو فعالیت می کنند.
فاضل با اشاره به اینکه با تکمیل و بهره برداری سد و نیروگاه چم شیر شاهد ریزش نیرو در این پروژه خواهیم بود، افزود: انتظار می رود در پایان سال آبگیری این سد بزرگ اجرا شود.
 وی تصریح کرد: با آبگیری این پروژه ذخیره ۲.۳ میلیاردی آب را در سد و نیروگاه چم شیر خواهیم داشت، که این اقدام می‌تواند مشاغل پایداری را در حوزه گردشگری و کشاورزی با توجه به‌ پتانسیل ها به وجود آورد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1